De Conversie-Copy Code®
Dit is ‘t dan. Dit is het proces wat ik gebouwd heb met … geen bloed, geen zweet en geen tranen.
Wel meer uren en euro’s dan ik op 100 handen kan tellen. Ik gebruik ‘t voor je in je Conversie-Copywriting.
We leren elkaar kennen, kijken naar wat je nodig hebt, schetsen een planning en kijken welk van mijn diensten daar bij past.
En dat alles tijdens een gratis Zoom of belletje van een minuut of 30 á 45.
Want het is tijd voor mijn Beruchte Briefing. Hij zet je aan ‘t denken over je klanten, aanbod en business.
Zo weet ik precies voor wie ik schrijf, wat je te bieden hebt en hoe we een brug bouwen tussen die twee.
Daarom heb ik een aanpak waarbij ik je persoonlijkheid en schrijfstijl vang, in een potje stop en loslaat op je copy.
Klinkt het gewoon als jezelf – maar dan beter.
Inzichten die ik opdoe tijdens je:
🕵️♂️ Markt Mindset Analyse
🥊 Concurrentie Check
⛏️ Aanbod Deep Dive
Dit presenteer ik via Loom aan je. Ken je dalijk je klanten en business beter dan je eigen spiegelbeeld.
En door dit Strategisch Structureren staat je copy of funnel stevig in z’n schoenen.
Daarna gebruik ik alles in m’n gereedschapskist om je copy retegoed te maken.
Na de eerste versie gaat je copy door mijn grondige Triple Edit – en is-ie good-to-go.
Je krijgt je copy ook meteen opgeleverd in handige wireframes, zodat jij en/of je webbouwer precies weet waar welke tekst moet komen in je design.
Daarom maak ik per tekst een Loom voor je, waarin ik je door de copy meeneem en de strategie en gedachtes erachter onthul.
Net als een externe corrector die er nog met de fijne kam doorheen gaat.
Want als je je copy lanceert, is ‘t foutloos.
Gegarandeerd.
Maar: niet getreurd.
Tijdens een laatste call praten we op ons gemak nog na voor wat laatste vragen en antwoorden, vervolgstappen en meer.