Testimonials
Wij van WC-Eend?
Niet voor mij. Ik heb een fijne groep aan tevreden klanten die me aanbevelen:
De samenwerking ging soepel en snel. Ik had de nieuwe tekst snel nodig en dat heeft hij voor elkaar gekregen. Verder is hij ook relaxed tijdens de contactmomenten. Je ziet ook dat hij nauwkeurig te werk gaat en verstand van zaken heeft.
Hij heeft eerst twee enquêtes gemaakt, die we naar mijn doelgroep hebben verzonden. Op basis van de reacties op deze enquêtes en mijn eigen briefing heeft hij een mooie, overzichtelijke en prikkelende tekst geschreven. Veel beter dan ik zelf had gekund en het bespaarde mij ook veel tijd.
Ik heb nu 20 cursussen verkocht in een week of 3, met een omzet van €7.940.
Ik kan Robin van harte aanraden voor je copywriting.”
Robin Timmers is hier – met recht – eentje van. Zijn enthousiasme is aanstekelijk en zijn werk is van de bovenste plank.”
Hij snapt waar copywriting om draait en kent daarnaast de belangrijkste basis van SEO die daarbij hoort.”
Hij heeft dat perfect opgepakt. Er zit nu een duidelijke lijn in de teksten en voor de salespages geldt dat het nu voor klanten veel duidelijker is wat ze krijgen én wat onze trainingen hen opleveren.
De communicatie verliep soepel, er werd snel gereageerd op mails en de teksten werden binnen de afgesproken tijd opgeleverd.
Op wat kleine aanpassingen hier en daar na, waren de teksten meteen goed en konden ze zo op de website geplaatst worden.
Robin had meteen de juiste tone of voice te pakken. Wat ik bijzonder goed vond is dat Robin de moeite genomen heeft om zich echt in ons bedrijf, onze doelgroep en onze trainingen te verdiepen, zodat hij zich perfect kon inleven in onze klanten en wat onze diensten voor hen kunnen betekenen.
Ik denk dat dit nodig is om een goede tekst te kunnen schrijven, maar ik weet ook dat een gewone tekstschrijver dit niet doet. Alleen dit al maakt dat ik voor volgende teksten weer bij Robin aanklop.”
Dat laat ik niet aan iedereen over, want ik ben meer dan kritisch.Toch durf ik mijn copybehoeften met een gerust hart aan Robin over te laten. Een aanrader.”
Ik heb zelden zo’n sterke en unieke offerte gezien, waarin meteen duidelijk wordt wat je mag verwachten van Robin zijn copywritingskills. En ik kan je verklappen: die zijn top.
Hij weet op een passende manier humor te verwerken in zijn teksten en vertaalt een briefing feilloos naar een sterk staaltje tekst die bijdraagt aan je vindbaarheid én conversie.
Een absolute aanrader als je op zoek bent naar een copywriter die je helpt met begrijpelijke en conversiegerichte teksten – en ook nog eens snel en foutloos zijn werk oplevert.”
De samenwerking is net als zijn teksten: helder, simpel en recht op het doel. Hij heeft maar weinig aanwijzingen nodig om stevige teksten te maken die recht doen aan de inhoud. Zelfs als het specialistische onderwerpen zijn.
Het resultaat is net zo simpel als verbluffend: verrassende teksten die daadwerkelijk mensen uitleggen waarom ze zaken met je moeten doen.
Daardoor steeg onze conversie én omzet: €20K tot €30K omzet per maand er bij.”
Zijn copywriting was precies wat ik wilde. Het voelde voor mij alsof ik me er totaal geen zorgen over hoefde te maken omdat ik wist dat het zo goed was na de eerste levering.
Het heeft mij ontzettend veel tijd bespaard en raad Robin zeker aan.”
Who you gonna call? Robin. Samen Google Docs doornemen, luisteren, en gewoon doen wat-ie zegt. En als hij mij al verder brengt, kun je nagaan wat-ie doet met je teksten als je zelf géén copywriter bent.
Kortom: bellen die gast. Voor een copyreview, of het schrijven van je hele website. Hij is elke euro 10x waard, en je gaat ‘m gegarandeerd meer dan terugverdienen.
Niet gelukt, dat terugverdienen? Bel me en je krijgt een fles bubbels van me.
Vernieuwend, spannend en helemaal out of the box (zeker voor de makelaardij).
De mensen die ik nu de teksten heb laten lezen zijn erg verrast. Ze vinden het vernieuwend, gewaagd en verfrissend.
Over de samenwerking kan ik heel duidelijk zijn:
– Duidelijke offerte
– Afspraak is afspraak
– Goed luisterend oor
– En dan samen de spijker op z’n kop slaan
Petje af.
Ik kan alleen maar zeggen: een aanrader voor alle ondernemers, groot of klein.”
We zochten daarnaast nog een manier om deze identiteit ook in de beschrijvingen van onze 6 restaurants en overkoepelende merk te krijgen, en waren meteen enthousiast over de humorvolle manier van schrijven van Robin op zijn LinkedIn-pagina.
Binnen een dag had hij deze omschrijvingen spot-on geschreven. Vakwerk! Daardoor hebben we meteen de opdracht gegeven om al onze teksten – van productnamen tot meldingen op onze site – te herschrijven in zijn unieke Robin/Bezorgrestaurants-stijl.
Hij voor ons onmisbaar als copywriter. Snel, prettig, betaalbaar en schiet in één keer raak.”
Daarom besloot ik de hulp in te schakelen van een copywriter. Ik legde Robin uit wat ik nodig had, en kreeg snel een enthousiaste reactie. “Gaan we regelen”, zei hij.
Binnen een week stuurde hij de eerste opzet. YES! Dit is precies wat ik nodig had. Hij is iemand die op een andere manier naar woorden kijkt en erg gevat is.
Zijn teksten bezorgen een glimlach op je gezicht én die van je klant. En nu? Nu heb ik de tandjes veel opdrachten en aanvragen.”
Gelukkig kwamen wij via-via in contact met Robin. De samenwerking verliep van begin af aan soepel.
Robin wist precies de juiste snaar te raken met zijn teksten met genoeg diepgang. Ben je op zoek naar een schrijver met een vlotte en gevatte schrijfstijl? Dan is Robin de juiste copywriter voor jou.”
Ik heb zelf een verleden in marketing, dus ik kan best een woordje schrijven. Maar ik wist gewoon dat het beter kon en moest, want er mochten nog wel meer klanten bij.
Robin heeft me laten zien dat klantgericht schrijven echt een vak is. Hij heeft me uitgedaagd om het probleem van mijn klanten (mensen met chronische pijn) goed boven water te krijgen.
De feedback die ik had op de eerste versie heeft hij heel goed opgepakt en er nog betere teksten van gemaakt. Zijn planning heeft hij helder gecommuniceerd en opgevolgd.”
Want daardoor kwam ik niet met mijn tijd in de knoop. Het is dan ook een kwestie van tijd voordat hij maanden vooruit volgeboekt is.”
In het begin twijfelde ik om het schrijfwerk uit te besteden want dit brengt natuurlijk ook kosten met zich mee, maar inmiddels ben ik erachter dat dit het meer dan waard is.
Robin weet vaak met heel weinig achtergrondinformatie toch pakkende teksten te schrijven. Daarbij kost het mij geen extra tijd en energie.
Wat voor mij soms dagen werk was kreeg Robin voor elkaar in slechts enkele uren. Ook komt hij met nieuwe ideeën. Ik raad hem aan iedereen aan!”
Hij snapt welke boodschap hij moet overbrengen om jouw doelgroep aan te spreken en te triggeren. Dat is enorm waardevol.
Communicatie verloopt soepel en makkelijk, feedback pakt hij snel op, hij denkt mee en is creatief. Robin is de ideale persoon om je copy aan te pakken.”
Je onderzoekt de concurrentie, de doelgroep, mijn diensten, alles. Dat geeft mij een goed gevoel, dat je het serieus aanpakt. Ik raad Robin aan iedereen aan die strakke copy wil hebben.”
Zijn eigenwijze en directe schrijfstijl maakt mensen aan het lachen, zet ze aan het denken en zorgt ervoor dat ze actie ondernemen. Ik beveel Robin dan ook zeker aan.”