Coach, consultant, course creator, dienstverlener of ondernemer met een (online) business die minimaal +- €100.000 omzet draait?

Krijg conversie-copy die ruikt zoals jij, moeiteloos (premium) klanten aantrekt en je kilo's tijd, ergernis en gedoe bespaart.

Je probleem is niet ‘copywriting’.

Ik bedoel:

Je kan aardig schrijven, en bent niet helemaal ontevreden met wat je regelmatig op papier zet, of wat je al hebt staan.

(Of ’t zo goed is als dat je zou willen, nodig is of eist van jezelf: dat laat ik aan jou. Maar aangezien je dit leest, weten we allebei het antwoord.)

Maar hé…

Écht goede copywriting?

En, door de ogen van je publiek, écht anders zijn dan je concurrenten?

En écht je markt raken met je copy, in hun rationele hoofden en emotionele harten, omdat je precies verwoordt wat je markt voelt, en haarfijn laat zien wat je écht verkoopt – zonder dat je je daarbij vies moet voelen?

Andere koek.

En daarnaast:

Je wéét dat écht goede copy zichzelf dik en dik terugverdient – zeker als je ads draait.

Je wéét dat je daar niet genoeg tijd of zin of kennis in hebt om al dat nodige werk en optimalisaties te doen.

En je wéét dat je omzet laat liggen – omdat je copy nóg beter kan – en dat je daardoor niet zo moeiteloos de juiste (premium) klanten aantrekt als je zou kunnen.

Da’s niet het punt.

Dít is het punt:

Je probleem is dat je – nog – niemand kan vinden aan wie je je copywriting kan toevertrouwen.

Iemand die druk en gedoe en to-do’s bij je wegneemt.

Iemand waarbij je zeker bent van een bepaalde kwaliteit.

Iemand waarvan je weet dat ze je een resultaat opleveren.

Ik snap ’t.

Weet je wat het is:

Er zijn in Nederland maar een handjevol écht goede copywriters.

Gelukkig pluk je ze er best simpel tussenuit.

Ik geef je effe een simpele test om te ontdekken of je wel of niet met een bepaalde copywriter in zee wilt gaan:

Zorgt de copy van die copywriter dat je met diegene wilt samenwerken?”

Nee?

Hoe kan je er dan op vertrouwen dat ze copy voor je schrijven die zorgt dat je publiek, leads en klanten met jou willen samenwerken?

Precies: niet.

Zeker niet in de markt van nu, met meer scepsis dan ooit, meer gratis informatie dan ooit, en meer concurrenten dan ooit.

Dit zorgt ervoor dat je je alleen kunt onderscheiden, opvallen en overwinnen als je er met kop en schouders en torso en benen en enkels bovenuit steekt.

En wie kan je daar beter bij helpen dan…

...de grootste copywriter van Nederland?

Zodra je met mij werkt, weet je een paar dingen zeker:

👉 Je copy is precies zoals jij, je aanbod en business zijn: overtuigend, uniek en resultaatgericht.

👉 Je concurrenten kijken groen en geel naar je, en proberen je na te doen. Wat ze niet lukt, natuurlijk. Want iedereen ziet: dit is copy van jou.

(Ik weet er alles van: zelfs business coaches proberen me na te doen. Ik noem geen namen.)

👉 En dat alles terwijl je bakken tijd bespaart die je overhoudt voor strategie, werk wat je wel geinig vindt om te doen, of een dagje strand. Net wat jij wil.

En dat betekent dat je copy krijgt wat resoneert bij je publiek, in de woorden en zinnen die je zelf ook zou gebruiken, die onderaan de streep potentieel (veel) meer omzet oplevert dan nu.

Dit is wat andere ondernemers over me te zeggen hebben:

"... bijgedragen aan onze recordmaand van €300K+"

Michel Mousa
LinkedIn Consultant
Mousa Consulting

"... €65.000+ omzet via één sales page"
raymon truijen

Raymon Truijen
LinkedIn & Personal Branding Coach
TWIST Marketing

"... werk van de bovenste plank"

Roy Ishak
Copywriter
Freelance

"... een van de beste copywriters in Nederland"

Chris Rommers
Website- & conversiespecialist
chrisrommers.nl

"... Robin schreef een geautomatiseerde funnel met een geschatte omzet van €130.000 per jaar"
diana arkeveld

Diana Arkeveld
Systemisch Expert & Coach
De Authentieke Vrouw

"... vanaf het eerste contact tot aan nazorg uitstekend begeleid"

Caressa Timmermans
Videomarketeer en presentatrice
Zakelijk Zichtbaar

"... ik moet nu met een wachtrij werken"
profielfoto frank bruin

Frank Bruin
Mentor voor creatieve zzp’ers
FrankBruin.nl

"... van 3-5 aanmeldingen per dag naar soms wel 10-15 nieuwe aanmeldingen"

Rowena Rousseau
Expert Online Geld Verdienen
Become Financially Free

"... ken weinig Nederlandse copywriters (lees: 0) die hun vaardigheden zo goed beheersen zoals Robin"
jorn kirkels

Jorn Kirkels
Performance Coach
Cellular Performance

"... humor, vindbaarheid én conversie"

Nicole van Roekel
Online Marketeer
Freelance

"... de tandjes veel opdrachten en aanvragen"

Denise Klootwijk
Merkstrateeg
Buro Bruut

"... de beste copywriter van Nederland"

Dylan Struik
E-commerce Coach
Conversie Versneller

"... €20.000 tot €30.000 omzet per maand erbij"

Hanneke Vogels
Sales Tech Director
Stryfes

"... ik ben meer dan kritisch, maar Robin is een aanrader"

Robin Bouwman
Paid Media Expert
Bouwman Consulting

"... nieuwe sales page binnen 3 weken 9 keer terugverdiend"

Ruud Rotteveel
Schildklierspecialist
Revolutionair Gezond

"... Robin is on-Nederlands goed"
hannelore kron

Hannelore Kron
Positioneringsspecialist
Marketing Party

"... de eerste uit 10 schrijvers die het op papier kreeg"
samuel draijer

Samuel Draijer
Osteopaat
Blijvend Pijnvrij

"... mensen horen er mijn stem in"

Manon van der Weegen
Webdesigner & Branding Expert
Brand It Up

"... dit had ik zelf nooit zo goed kunnen schrijven"

Anne Loosveld
Ruitercoach
Anne Loosveld Coaching

"... mijn ideeën en visie perfect verpakt"
sandra mochel

Sandra Mochèl
Lifestyle Coach
&Soul

"... steekt boven andere schrijvers uit"
mike van den maegdenbergh

Mike van den Maegdenbergh
Sales Expert
Scheffenbergh Consultancy & Sales

Wat ik voor je kan doen, is 't volgende: ik zorg dat je al die leads en klanten en omzet die je nu laat liggen, wél kunt krijgen.

Dit omdat ik me richt op de copy die vroeg of laat elke lead en klant van je leest:

Check-out pages en up-sell pages in Plug & Pay

➜ Advertenties voor Facebook, Instagram, Youtube en TikTok

Veel-vergeten copy voor in je funnel, zoals de opt-in page voor je masterclass

➜ Sales e-mails, launch e-mails, en e-mails voor in je (geautomatiseerde) funnels

➜ Sales pages, VSL’s, landingspagina’s en andere web copy zoals over mij, home page, etc.

Waarschijnlijk brandt er nu een lampje boven je hoofd, omdat je nu ook ziet dat je een pittig gevalletje hebt van omzetlekken in je copy.

Alright:

Dat is ’t wat.

Op naar het hoe, met…

...mijn beproefde, bewezen en befaamde G.R.O.O.T.S.-copywritingproces.

Staat voor:

  • Graven
  • Research
  • Organiseren
  • Opbouwen
  • Tikken
  • Slijpen, schaven en snijden


Het is ’t 6-stappensysteem waarmee ik sales copy en content schrijf die mij en m’n klanten een hoop ka-chings oplevert, onderscheidt van de groen-geel-jaloerse concurrenten, en toppers van klanten aantrekt.

Mag je allemaal weer vergeten.

Het belangrijkste is:

Terwijl ik door mijn proces zwoeg, hoef jij (bijna) niks te doen.

Ik heb je alleen nodig voor de Beruchte Briefing, een optioneel aansluitende call, en het eventueel sturen van een door-mij-gemaakte online survey.

De rest pak ik zelfstandig op.

Ziet er als volgt uit:

Fase #1: Onboarding

We beginnen met een Copy Consult, zodat we elkaar kunnen leren kennen – en kijken of ik écht ben wat je nodig hebt.

(Zo niet: dan ben ik daar ook goudeerlijk in.)

We kijken samen naar wat je wilt, wat mijn rol daarin is, en hoe de tijdlijn eruit ziet van een potentiële samenwerking.

Als er een match is, maak ik een prijsopgave voor je.

Na je goedkeuring starten we volgens de bepaalde tijdslijn.

Fase #2: Uitvoeren onderzoek en bepalen messaging

Wat jij doet:

➜ Mijn ‘Beruchte Briefing’ invullen

Wat wij doen:

➜ Optioneel: Beruchte Briefing Call

Wat ik doe:

➜ Marktonderzoek via diepgaand online research, enquêtes naar je lijst/publiek/klanten, interviews en/of A.I.

➜ Aanbodonderzoek

➜ Concurrentieonderzoek

➜ Tone of voice uitwerken

➜ Alle research samenvatten in mijn ‘Message Map’ – daarover later meer

➜ Bepalen en samenvatten van de messaging in de copy, zodat je deze weer kunt gebruiken in je contentmarketing

➜ Optioneel: samenwerken met andere marketeers/designers als dat nodig is

Fase #3: Schrijven, tweaken en definitief opleveren

Wat jij doet:

➜ Tot je de copy krijgt, kun je doen wat je wil. Vervolgens neem je de copy door en geef je eventuele feedback

Wat wij doen:

➜ Zorgen dat jij en ik voor 100% achter elk letter, woord en zin in je copy staan

Wat ik doe:

➜ Schrijven van de copy volgens de Message Map, net als de psychologische en sociologische principes die zorgen voor conversie

➜ Aan je presenteren van de copy via Loom, waarin ik je stap voor stap mee neem door de copy – zeker in het geval van sales pages en andere web copy

➜ Verwerken van je eventuele feedback

➜ Optioneel: aansturen van externe tekstcorrector

Ben ik ook nog 's een toffe peer om mee samen te werken. Hoor ik dan, hè.

Ik bedoel maar:

Ik ben belachelijk snel, en flexibel.

De doorlooptijd van een samenwerking hangt af van m’n agenda, maar: ik werk misschien 2 tot 3 keer zo snel als m’n collega’s.

Jep, dat weet ik zeker.

Ook handig: als je me mailt of appt, krijg je hooguit binnen een uur antwoord voor me.

Ik hou je altijd up-to-date, zodat je weet wat er speelt en wanneer je wat kan verwachten.

Je krijgt constant updates van me over waar ik mee bezig ben, wat er moet gebeuren en wanneer. Je weet altijd precies hoe de tijdlijn en ’t proces eruit ziet.

Ik zet je copy meteen in een wireframe, in jouw huisstijl.

Dan zien jij en/of je webbouwer direct waar wat mij betreft welke copy moet. Ook geef ik advies over waar bepaalde images het best geplaatst kunnen worden, en komt de copy direct tot leven omdat ik ’t ‘maak’ in je eigen huisstijl. Jep: zelfs je lettertypes.

Zodra ik marketingkansen en -risico's spot, hoor je 't meteen van me.

Je kunt je voorstellen dat ik enorm veel inzichten uit al dat onderzoek kan halen. Denk aan onderdelen in je aanbod waar klanten op afknappen, denk aan nieuwe producten of trajecten die je kunt maken, en meer.

Ik maak, verkoop en lever zelf ook infoproducten en coaching – en weet daar wel 't een en ander over.

Dat wil zeggen:

Ik kan je helpen om de cursus of traject of boek te optimaliseren voor sales, consumptie en meer.

(Mijn cursusklanten zijn lovend over de producten die ik maak, waardoor ze steeds weer blijven kopen bij me.)

Je krijgt gratis m'n Message Map.

Met daarin dus AL mijn onderzoek: van je markt tot aanbod, tot je tone of voice en concurrentie. Kun je weer mooi gebruiken voor in je contentmarketing en sales.

(Hierin vind je dus bergen klantproblemen, twijfels en alles daartussenin.)

Je krijgt standaard 2 correctierondes.

Meestal is er maar (g)eentje nodig, maar toch.

Ik presenteer de copy aan je, en neem je stap voor stap meer door 't wat, hoe en waarom.

Zodat je weet welke keuzes ik maakte, en de redenen daarvoor. Hint: op basis van research, psychologie en sociologie.

Je hoeft m'n hand niet vast te houden en hebt geen omkijken naar me.

Ik werk zelfstandig.

Als ik je nodig heb, dan hoor je het vanzelf. Dan kun jij verder gewoon je ding doen.

Ik werk met je, niet voor je.

Ik bedoel: het is niet dat ik effe een muur kom schilderen bij je. Je copy is iets wat een business kan maken of breken.

Voeg er daarbij nog ’s aan toe dat ik me extreem verantwoordelijk voel voor mijn klanten, en je snapt: ik ben een partner aan je zijde – geen ja-knikkende uitvoerder.

Kost dat?

Omdat ik maatwerk lever, werk ik ook met prijzen op maat.

Maar, als indicatie…

Ga er maar vanuit dat ik (veel) duurder ben dan de gemiddelde copywriter die je tegenkomt.

Zoals je ziet: het zijn niet de minste.

Wat nu? Weet je best:

Nogmaals:

Je weet dat je copy beter kan, en eigenlijk ook wel moet.

(Of laat je bewust al die omzet en toppers van klanten links liggen?)

En we weten allebei dat je daar geen zin en tijd in hebt – ondanks dat je best prima kan schrijven – omdat conversie-copywriting niet je specialisme is.

(Of wil je me zeggen dat je toch weer zelf gaat aankloten tot ’s avonds laat, terwijl je écht wel betere dingen te doen hebt?)

En jij en ik weten allebei nu ook dat ik degene ben die je nodig hebt om al dat gezeik bespaard te blijven, en die kan zorgen dat je mucho más extra omzet kan draaien.

Of ... misschien past een ander toch beter bij je?

Vergelijk gerust mij, m’n aanpak en klantresultaten gewoon nog een keer met andere.

Kijk je bij welke copywriter je ’t meeste vertrouwen voelt, en dan…

O, daar ben je weer.

 👹

En dan nog een laatste dingetje:

Ik ben niet voor iedereen.

Daarom wil ik een paar dingen zeker weten:

✔️ Je verkoopt iets wat ik aan m’n bloedeigen moeder zou verkopen.

✔️ Je wilt sales copy die geld oplevert – dus geen blogs, geen SEO-teksten, geen artikelen en geen andere van dat soort loze content.

✔️ Je snapt dat mijn conversie-copywriting een zak duiten kost – en dat het er veel meer kan opleveren. Nu hoef je natuurlijk niet alles in één keer te laten fixen – we kijken samen wat de hoogste prioriteit heeft, en wat ’t laagst hangende fruit is.

(Ik geloof namelijk heilig in meer langetermijnsamenwerkingen. Maar hé: dat hoeft natuurlijk niet.)

Na ons Copy Consult maak ik een gedetailleerde prijsopgave voor je. Want, net zoals copy niet one-size-fits-all is, zijn projecten dat ook niet – en dat vraagt om een prijs op maat.

Als je bij die drie eisen van hierboven een vinkje kan zetten, zit er nog maar een ding op:

Vraag hieronder je Copy Consult aan.

Tijdens deze call van 30 minuten leren we elkaar kennen, bespreken we wat je precies nodig hebt, en hoe ik je daarbij kan helpen.

Als ik je niet kan helpen, hoor je dat ook eerlijk van me.

Kan aan een paar dingen liggen:

Ik heb beperkt plek, ben kieskeurig in met wie ik samenwerk en wil ook af en toe een dag vrij. Ziet m’n vrouw me ook nog eens.

Vraag je Copy Consult aan, en we spreken elkaar binnenkort.