Krijg BLOEDERIGE 🩸 , CONFRONTERENDE 👹 en GENADELOZE 🪓 copy-coaching van Nederlands grootste copywriter op commando – voor een peulenschil van de prijs die je normaal betaalt voor mijn conversie-copywriting.
Ik heb weer ‘s wat bedacht:

Kijk…
Ik haat het doen van coaching calls – omdat ze me enorm veel energie kosten, en omdat ik altijd meer lever dan me gevraagd wordt.
(Ik doe eenmalig per week een coaching call voor de klanten van Michel Mousa … en da’s alleen maar omdat ie zo goed betaalt. 😎)
Maar aan de andere kant…
Ik vind ‘t wel weer geinig om te zien hoe iemand met wat simpele feedback hun copy zoveel krachtiger, conversiegerichter en aantrekkelijker kan maken.
Het voelt…
*kuch*
Ik krijg het bijna niet uit m’n strot.
Wacht effe.
…
Oké:
Het voelt goed om af en toe eens iemand te helpen met hun copywriting, zonder dat ze daar de hoofdprijs voor moeten betalen.
(Zeg ik dit nou écht?)
Want hé, als je mij je copywriting voor je wilt laten doen, moet je je portemonnee trekken.
Ik krijg regelmatig omgerekend €400 tot €500 per uur betaald voor m’n conversie-copywriting.
(Niet doorvertellen aan m’n klanten.)
Maar niet iedereen kan dat op tafel leggen, terwijl wel bijna iedereen feedback wil krijgen van ondergetekende.
Dus, daarom:
De middenweg.
Een beetje van mij en een beetje van jou.
Wat ying, en wat yang.
Ik Batman, jij Robin.
(Die is best verwarrend, maar je snapt me.)
Daarom zocht ik naar een manier…
…waardoor ondernemers die voor zichzelf en/of klanten schrijven mijn goudharde feedback en spijkereerlijke mening kunnen krijgen.
Zonder dat ik de ene coaching call na de ander moet geven.
Zonder dat jij maar wat doet op goed geluk, in je copy.
En zonder dat je zelf eindeloos veel moet oefenen en leren en leren.
Een manier die ik bedacht op de…
Hoe zeg ik dit netjes?
…
Nou ja…
…
Je zit er elke dag wel een paar keer op…
Je snapt me.
In ieder geval:
Als je mijn persoonlijke feedback wilt hebben op je copy en content, dan is dit je kans om dat wat je schrijft door mij te laten…
…VERBRANDEN, VERMOORDEN EN VERRUÏNEREN. MUAHAHA. ☠️
Nogmaals:
Dit is voor ondernemers die zelf schrijven, en/of dat voor hun klanten doen.
Ik noem maar wat:
→ Tekstschrijvers
→ Copywriters
→ Ghostwriters
→ Coaches
→ Dienstverleners
→ Bureaus of organisaties met in-house tekstschrijvers
Door mijn coaching ontdek je in no-time wat je wel en niet moet doen om beter te schrijven, en om meer conversie te trekken uit je copy.
Dit komt omdat je ziet wat je 1) wel en niet goed doet, 2) waardoor je ontdekt wat je voortaan wel en niet moet doen, 3) zodat je die fouten vanaf nu niet meer maakt, en consistent de juiste keuzes maakt in je copy.
Want da’s het ding met copywriting: het gaat om keuzes.
In welk format giet ik m’n headline?
Hoe breng ik deze boodschap duidelijk over?
Hoe kan ik het einde van mijn copy optimaliseren voor conversie?
Waarschijnlijk doe je nu vooral wat je denkt dat goed is, of goed klinkt.
Maar helaas: da’s zelden écht de juiste stap om te nemen – zeker als je geen ervaren copywriter bent.
Daarom kun je wel iemand gebruiken die je duidelijk, snel en direct laat zien wat je moet doen, waarom je dat moet doen en hoe je dat doen.
Zodra je die 3 dingen steeds beter inziet, word je uiteindelijk ‘onbewust bekwaam’.
Oftewel: dan gaat ‘t op een gegeven moment vanzelf, en heb je mij niet meer nodig om met ijzeren stembanden je te commanderen en bij te sturen.
Zo ben ik dan ook wel weer.
Commando Copy-Coaching werkt als volgt:
#1. Jij stuurt een stuk copy in die je wilt laten reviewen. Je geeft me ook context over de copy, wat je wil zeggen, voor wie het is, etc.
#2. Ik stel eventueel nog aanvullende vragen via de mail – en die beantwoord jij.
#3. Zodra alles helder is, duik ik je copy in en laat ik niets heel geef ik constructieve feedback in de vorm van comments in ‘t Google Doc, en/of een Loom-video. Dit is binnen 48 uur.
#4. Vaak geef ik nog opzetjes, suggesties, invalshoeken, kant-en-klare zinnen of voorgekauwde structureren om je op weg te helpen.
Dus, inderdaad:
We doen geen calls.
Als je iemand bent die ervan overtuigd is dat we in een call moeten duiken om resultaat te zien, dan wil, kan en ga ik je niet helpen.
Op naar die niet-malse investering van dit geintje: een hoop.
Zoals ik eerder al zei:
Ik krijg regelmatig €400 tot €500 per uur betaald voor uitvoerend werk.
Geen kattenpis.
Daarbij komt nog ‘s bij dat consultancywerk altijd duurder is dan uitvoerend werk, dus trek je portemonnee maar.
€1000 per uur?
€750 per uur?
Of…
We doen het gewoon anders.
We werken met ‘Coaching Tickets’, wat werkt als een soort strippenkaart:
Elk Ticket staat gelijk aan een stuk copy tot 1.000 woorden.
Vaak kun je dus voor 1 Ticket al wat LinkedIn-posts gecheckt hebben, of een paar e-mails, ads, sales page, home page, over mij-pagina, etc.
Was kan de kind doen.
De investering:
10 tickets voor €1500.
Belangrijk om te weten, is dat ik me extreem verantwoordelijk voel voor ’t succes van me klanten. Dat zie je vanzelf terug in de coaching die ik je geef.
Meteen een dingetje:
Dit is ook voor mij een test – en daarom is dit ook niet voor iedereen.
Maar omdat dit een pilot is, geef ik wat extra korting weg.
De eerstvolgende 5 4 3 coachingklanten die ingaan op dit aanbod, betalen daarom geen €1500 – maar €1350.
Wat nu?
Alleen nog effe afrekenen.
Doe je via de knop hieronder.