Tiptop e-mailcopy die zorgt dat je klanten openen, klikken en kopen

Ah, e-mail. We doen en moeten er allemaal iets mee, terwijl bijna niemand het onderste uit de omzetkan haalt. Ik schrijf je e-mails voor je, zodat jij flink meer verdient en je klanten niet meer kunnen wachten om e-mails van je te krijgen.

Klinkt dit je als hele slechte muziek in de oren?

✓ Je mailt je lijst dat je een webinar geeft. Je klanten openen en lezen je mail, maar melden zich niet aan voor je webinar. En dat terwijl je er zo veel tijd en moeite in stopt.

 

✓ Je webshop draait op zich wel prima. Toch wil je meer. Je doet al aan e-mailmarketing, maar je weet dat je er niet alles uit haalt.

 

✓ Je verkoopt je diensten al via de digitale postbus, maar zonder succes. Het ligt niet aan je dienst, want al je bestaande klanten zijn tevreden. Toch lukt het je niet om je maillijst om te toveren in nieuwe klanten.

 

De oplossing is heel simpel. Ik schrijf je e-mails voor je, terwijl jij je gewoon bezig houdt met je bedrijf, webinar of webshop.

 

Voor je het weet stromen de aanvragen en verkopen binnen.

Je krijgt binnen 2 werkdagen antwoord van me.

Stuur jij ook foute digitale liefdesbrieven naar je klanten?

Stel je eens voor: je bent weer in je tienerjaren. Je bent voor het eerst verliefd.

 

De vlinders gieren door je buik.

 

Om de liefde van je leven te veroveren stuur je een romantische liefdesbrief.

 

Je legt er je hart en ziel in. Je probeert je grote liefde uit te leggen waarom jij perfect voor hem of haar bent.

 

Je vertelt wat er o-zo-goed aan je is. Al je mooie en geweldige eigenschappen schrijf je – met trillende hand – op papier.

 

Je likt de brief dicht (ulgh, die smaak), stuurt ‘m op en wacht vol spanning op een antwoord.

 

En je wacht.

 

En wacht…

 

Maar je krijgt niks terug.

 

Helemaal noppes.

 

Waarom niet? Omdat je alleen maar zei wat jij wilde zeggen.

 

Spoiler: dat boeit de ander echt helemaal niks.

 

Da’s echt niet heel anders met het mailen van je klanten.

 

Het gaat erom wat je klant wil horen, niet wat jij wil vertellen.

 

Maak ze met je e-mails duidelijk hoe jouw product of dienst hun wereld een stukkie mooier maakt, en je verovert hun harten.

 

Gek genoeg pakken veel te veel online ondernemers en e-commercebedrijven dit nog verkeerd aan.

 

En dat moet anders. Het is tijd om uit je e-mails te halen wat er in zit.

 

Ik help je erbij. Ik schrijf die commerciële e-mails voor je. Bespaart jou weer een hoop tijd en gedoe, terwijl het je juist meer omzet oplevert.

 

Leun achterover, laat mij het bikkelharde schrijfwerk voor je doen. Let maar ‘s op wat er dan gebeurt.

Laat me weten hoe ik je kan helpen.

Van losse e-mails tot complete reeksen

Enkele e-mail

Ik schrijf een losse mail voor je om die ene (potentiële) klant te veroveren. Ideaal als je nog een laatste zetje wil geven om je product of dienst te verkopen.

 

Volledige e-mail sequence

Ga je een mailcampagne draaien, maar heb je de juiste woorden nog niet gevonden? Daar gaan we wat aan doen.

 

Dit leveren retegoeie e-mails je op

Je investering in goede e-mailcopy verdien je altijd terug. Zowel in je portemonnee als mentaal:

 

✓ Je hebt meer rust in je kop en copy.

 

✓ Je verdient meer keiharde euro’s aan al je huidige klanten en verovert nieuwe.

 

✓ Je hebt meer tijd en energie over voor de leuke kanten van ondernemen.

 

Zo ziet het stappenplan voor winstgevende e-mails eruit

1. We mailen, bellen of Zoomen – wat jij wil – kort om elkaar te leren kennen. We hebben het onder andere over je bedrijf en wat voor e-mails je wil. Wil je een losse, of meteen een hele reeks?

 

Na het gesprek heb ik een idee over wat je precies nodig hebt en maak ik een offerte op maat voor je.

 

2. Je krijgt van mij je offerte. Daarin vind je alles over m’n plan van aanpak, afspraken tussen ons en natuurlijk de projectprijs.

 

3. Bij akkoord hebben we nog een keer contact om de inhoud te bespreken. Ook krijg je een briefing.

 

Als we dat achter de rug hebben kan ik beginnen. Ik duik de materie in, leer je maillijst kennen en ga aan de slag.

 

4. Je krijgt een eerste opzet van de mails. Zijn jij en ik tevreden? Dan stuur ik je de teksten op. Jij stuurt de mail naar je lijst wanneer jij dat wil. Leun achterover, en zie de verbeterde mails het harde werk voor je doen.

 

Wil je dat er nog wat geschaafd wordt? Je krijgt 3 gratis correctierondes.

Ik reageer binnen 2 werkdagen op je.

Wat is mijn investering als ik wil dat jij m’n e-mails schrijft?

Dat ligt aan verschillende dingen. Hoeveel onderzoek moet ik doen? Weet je genoeg over je maillijst? Is de tone of voice duidelijk?

 

Een offerte is dus maatwerk.

 

Je krijgt er eentje van me na een korte en vrijblijvende intake.

 

Een kleine kanttekening

Ik ben geen e-mailmarketeer. Ik schrijf ze wel, maar aan databasebeheer doe ik niet. Ook maak ik ze niet op.

 

Wat nu?

Dat ligt aan jou.

 

Je kan je e-mails laten zoals ze nu zijn – met bijbehorende resultaten.

 

Of…

 

Je laat mij ze voor je schrijven. Dat bespaart je een hoop tijd en gedoe, en verdient nog meer geld voor je ook.

 

Klinkt goed, vind je ook niet? Laten we aan de slag gaan. Dan weet je zeker dat je een van de weinige bent die wél retegoeie e-mails naar z’n klanten stuurt.

 

P.S. Ik neem maar een bepaald aantal projecten per maand aan. Twijfel dus niet, en vraag meteen een vrijblijvend kennismakingsgesprek aan.

 

Krijg je gewoon binnen 48 uur antwoord van me. Beloofd.

Daar zijn ze weer: cookies. Ik gebruik ze om m'n website te verbeteren.