Je snapt: je laat een gouden kans liggen
De kans op opens en clicks. De kans op een e-maillijst die betrokken is bij je mails. En vooral: de kans om meer winst uit je e-mails te halen.
Dat is niks nieuws voor je – dat weet je zelf ook best.
Maar zoals gezegd: je mist iemand die je e-mailcopy voor je schrijft.
Iemand die jouw strategie, aanbod en tone of voice verwoordt in je mails.
Iemand met een frisse blik, nieuwe inzichten en de copywritingkennis die nodig is.
Ik ken wel iemand
Ik, bijvoorbeeld. Ik help je je e-mailcopy op de rit te zetten, zodat jij:
- tijd, energie en gedoe bespaart (en niet meer verspilt aan mislukte schrijfpogingen)
- eindelijk ‘e-mails’ van je takenlijstje af kan strepen (zodat je je kan richten op werk aan je bedrijf dat je wél graag doet)
- geen omkijken hebt naar je campagnes (en je alleen nog hoeft te testen en optimaliseren als je dat wilt)
- je e-mails op automatische piloot hebt staan (zodat ze elke dag weer succesvol landen in de mailbox van je maillijst)
- meer opens, clicks en omzet uit je e-mails krijgt (waardoor je nu écht alles uit je e-mailmarketing haalt)
Klinkt goed, toch? Laten we het er eens over hebben.
Voor wie ik e-mailcopy schrijf
Ik werk samen met klanten die hun business digitaal binnenhalen.
(Online) dienstverleners
Je bent een coach, trainer of consultant, bijvoorbeeld. Je wilt een nieuw product of nieuwe dienst lanceren, een webinar houden of e-bookfunnel hebben.
SaaS
Je klant vraagt een demo aan of downloadt je software, en dan… krekels. Gebruik mails om de onboarding soepel te laten lopen, om updates te geven of je betaalde software te verkopen.
E-commerce
Van wekelijkse nieuwsbrieven tot verlaten winkelmandjes: pak de copy van je e-commerce e-mails aan, en verhoog je omzet en rendement.
Belangrijk om te weten
Ik ben geen e-mailmarketeer. Da’s andere koek.
Dat wil zeggen: ik stel niet de tags en segmenten in. Wel adviseer ik je erover – als je dat wilt.
“Wat is m’n investering?”
Om te beginnen: ik ben niet goedkoop.
Daarnaast ligt je investering er vooral aan hoeveel e-mails ik voor je ga schrijven.
Hoeveel je er nodig hebt is afhankelijk van je funnel of campagne – daar komen we samen wel uit.
Dat betekent ook dat ik op dit moment nog geen idee heb wat je investering zal zijn.
Daar kom je achter dankzij een gratis kennismakinggesprek – en die plan je hier in.
Meer dan alleen mails
Bij mij krijg je meer dan alleen e-mail copy. Denk aan:
… een laatste check in je e-mailtool
Zodat we allemaal zeker weten dat de copy klopt, de linkjes goed staan en je e-maillijst niet #FIRSTNAME# krijgt te zien, in plaats van hun voornamen.
… oplevering binnen maximaal 2 weken, afhankelijk van het aantal e-mails
Kan je ze in no-time sturen naar je lijst, en de resultaten zien.
… alle contactmomenten die we hebben – die zitten inbegrepen in je projectprijs
Een meeting of belletje meer of minder maakt niks uit voor je factuur.
… uitgebreide briefing, onderzoek en strategie
Omdat je alleen door goed onderzoek e-mails kan schrijven die resultaten voor je binnenslepen.
… extra onderwerpregels
Je test de verschillende onderwerpregels om erachter te komen welke zorgen voor de meeste clicks, en omzet.
… 2 gratis correctierondes per mail
Zodat je altijd je feedback kunt geven.
100%-goed-garantie
Als die e-mails de deur uitgaan, wil je zeker weten dat het goed zit. Daarom krijg je een 100%-goed-garantie.
Dat wil zeggen: zodra je je mails verstuurt, voelt dat 100% goed. Je krijgt dan ook onbeperkt correctierondes tot 2 weken na oplevering van de eerste e-mailversies.
Zo werkt ’t:
1. Kennismaking
We beginnen met een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek. Je geeft me een globaal idee wat voor mails je wilt of gaat sturen, ik kijk of je kan helpen. Zo niet: dan zeg ik je dat ook eerlijk.
Na ons gesprek weet je direct of het klikt, en of ik de juiste man voor je klus ben. Ook krijg je een offerte van me.
2. Briefing en onderzoek
Een goede briefing is het halve werk. Tijdens onze telefonische briefing, of via Zoom, nemen we je campagne(s), aanbod, maillijst en meer onder de loep.
Daarna ga ik aan de gang met m’n onderzoek. Onderzoek naar wat klanten over je zeggen, over je concurrenten, ga zo maar door.
3. Copywriting
De voorbereidingen zijn gedaan, dus nu kan ik aan het werk voor je. Ik schrijf de e-mails in de tone of voice die jij wilt, en die zorgen dat het campagnedoel gehaald wordt. Van verkoop tot informeren, van onboarding tot entertainen.
4. Correcties
Ik lever je de eerste versie van de mails aan. Je hebt, als je dat nodig vindt, onbeperkte correctierondes. Dit tot 2 weken na het krijgen van de eerste versies. Zo houden we de vaart erin en onze koppen erbij.
5. Laatste check
Je plaatst de copy in je e-mailtool. Ik kijk over je schouder mee en loop elke mail na, zodat we zeker weten dat alles goed staat.
6. Versturen van je e-mails
Je drukt die grote, rode verzendknop in – en leunt opgelucht achterover.
Wat zeg je er van?
Plan een gratis en vrijblijvend gesprek met me in, en laat me het weten.
En anders vertel je me via de paar vragen hieronder hoe ik je kan helpen.
Net zo makkelijk.