Je kan niet zeggen dat ik je niet heb…

GEWAARSCHUWD.

Deze simpele geautomatiseerde e-mails zijn NIET voor mensen die semi-passieve omzet, een potentieel overvolle inbox, en instant connecties met koude leads haten … maar misschien wel voor jou?

Zodra iemand je weggever downloadt of zich inschrijft voor je mails, stuur je iemand altijd welkom e-mails…

…en die moeten maar retegoed zijn ook.

Omdat ’t misschien wel de belangrijkste mails zijn die je OOIT kan sturen naar iemand – en als ze niet goed genoeg zijn, ook meteen de enige.

Kijk…

Je welkom e-mails kunnen die eerste indruk van je maken ... of keihard vierendelen:

Ze kunnen zorgen dat de ‘verkoopverdediging’ van je nieuwe lead naar DEFCON 1 stijgt, of juist naar 0 daalt…

En ze kunnen bijna semi-passief zorgen dat je er omzet uit haalt, of dat je euro’s misloopt…

Maar de meeste welkom e-mails zijn niet al te … best.

Ze zijn of veel te verkoperig – of verkopen totaal niet.

Of veel te persoonlijk – of juist weer niet.

En wat er dan gebeurt, is dat die nieuwe leads, waar je veul tijd en energie in hebt gestoken om ‘m op je maillijst te krijgen, je zonder pardon de rug toekeert.

Pijnlijk. πŸ‘Ή

Zodra je wΓ©l bepaalde welkom e-mails hebt, is ’t andere koek:

πŸ‘‰ Je bouwt direct al een connectie met iemand op, waardoor er eerder vertrouwen ontstaat. En mensen kopen NIET zonder vertrouwen.

πŸ‘‰ Mensen blijven op je maillijst omdat ze meer van je willen horen, waardoor ze meer van je content consumeren Γ©n uiteindelijk sneller converteren.

πŸ‘‰ Je kunt verschillende ‘verlangenszaadjes’ planten in ’t brein van je nieuwe lead, zodat ze uiteindelijk bijna altijd hun bankpas voor je trekken voor dat wat je aanbiedt.

Maar…

Hoe doe je dat?

Hoe moeten die mails er dan uit komen te zien?

Hoe structureer en schrijf je ΓΌberhaupt zo’n welcome sequence?

Heb ik iets voor:

Propaganda Welkom E-mails Logo

Krijg mijn 3 simpele en geautomatiseerde welcome sequences waarmee je nieuwe weggeveraanvragers en e-mailinschrijvers ethisch kunt indoctrineren – voor meer opens, clicks, reacties, verbinding en cash.

HΓ©, ik snap ’t:

Dat klinkt als nogal wat.

Maar dit is een reactie ik kreeg op slechtst ’t tweede mailtje wat deze nieuwe Volgeling op mijn e-maillijst van me kreeg.

Ze gooide meteen haar hele levensverhaal op tafel, en geeft zelfs toe dat het door m’n copy komt.

Wat denk je dat dat doet voor de relatie?

Voor het vertrouwen?

En uiteindelijk voor je sales? 😏

Bizar, hè? Maar da's wel wat er kan gebeuren. Brengt ons op 't volgende:

In dit handige PDF deel ik je de 3 e-mail sequences die mij inmiddels een hoop interactie en omzet opleverden, zoals:

De Infotainment Exposure Sequence…

…De Belief Shifting Sequence…

…en De Inbox Tsunami Sequence.

Je krijgt:

βœ… 20+ voorbeeldmails om bij te spieken. (Daardoor zit je nooit naar een wit scherm te staren.)

βœ… Korte en krachtige uitleg over de context. (Zodat je ’t hoe, wat en waarom snapt.)

βœ… De EXACTE structuur per sequence en mails. (Dit zorgt ervoor dat je de sequence stap voor stap, met mijn hulp, in no-time in elkaar zet.

Want, inderdaad:

Nadat je deze hebt doorgenomen, kun je binnen letterlijk een uurtje of 2 je eigen Propaganda Welkom E-mails-sequence live hebben staan in Mailblue.

(Of wat je ook gebruikt.)

Dit zorgt ervoor dat je nietsvermoedende weggeveraanvragers en e-mailinschrijvers kan converteren in nieuwe connecties, leads en (premium) klanten.

Propaganda Welkom E-mails is slechts €27.

Alle aankopen zijn definitief.

Ik doe niet aan retours en garanties.

Gebruik Propaganda Welkom E-mails – of koop niet.

Dus, zeg ’t maar:

Zal ik je al deze 3 welcome sequences opsturen?

Alright, zal ik je ze sturen?

Zo ja, dan krijg je binnen enkele minuten de exacte e-mail sequences die ik gebruik om nietsvermoedende, nieuwe e-mailinschrijvers ethisch mee te indoctrineren.

En met de Propaganda Welkom E-mails, kan jij dat ook.