Dring legaal voor bij al mijn andere klanten tijdens je eigen Copy VIP Week

Word mijn belangrijkste klant door de meest directe, persoonlijkste en snelste manier om te werken met een van de meest gewilde conversie-copywriters van Nederland. 👇

Kijk, je copy besteed je uit. Daar zijn we het over eens

Maar laten we wel zijn: je moet liever vandaag dan morgen dit hoofdpijndossier opgelost hebben.

Wat je niet wilt: wachten tot je aan de beurt bent en ik je ‘s een keer kan helpen.

(En dan heb ik het nog niet eens over de wachttijd tot je eindelijk je copy opgeleverd krijgt.)

Daar heb je – je raadt ‘t al – geen tijd voor.

Hell no.

Je wilt nu geholpen worden.

Omdat je lancering om de hoek gluurt, je deadline je in je nekharen hijgt of omdat je gewoon zo snel mogelijk klanten binnen wilt halen met je retegoeie aanbod.

De boel uitstellen?

Je volgers, leads en klanten zien je al aankomen.

Heb jij effe geluk

Weet je, als copywriter jongleer je met allemaal projecten en to-do’s tegelijk.

Daarom duurt het soms ook zo allejezus lang voordat je aan de beurt bent.

Heb ik iets op bedacht.

Want speciaal voor ondernemers van wie hun tijd kilo’s goud waard is, heb ik mijn meest exclusieve aanbod gemaakt.

Het is je eigen skip-the-lane-ticket naar conversie-copy die druipt van je eigen persoonlijkheid, én je ook nog ‘s sales bezorgt.

Je eigen gouden kaart naar meer clicks vanuit je e-mails, sales via je verkooppagina’s en noem het maar op.

Het is mijn Conversie-Copy Code op standje Max Verstappen.

Want je krijgt bij hoge uitzondering 5 werkdagen lang, 100% van mijn aandacht

Je bent niet alleen de eerste – je bent ook de enige klant die ik help. Ik geef een week lang vol gas en werk obsessief en perfectionistisch aan je copy.

En alleen aan jouw copy.

Dit is je enige kans om met een brede grijns mijn wachtrij voorbij te lopen, achterover te leunen en elke gram van mijn focus te krijgen tijdens je eigen…

Copy VIP Week 🏆

Misschien ken je het concept van een ‘VIP-dag’ al.

Maar wat kan je nou eigenlijk doen in zo’n korte dag?

Je moet strategisch nadenken, research doen, brainstormen…

En dan moet je nog beginnen met de copywriting.

Geloof me: dat werkt niet.

Daarom doe ik niet aan VIP-dagen.

Nope, ik doe aan een Copy VIP Week.

Dat geeft me precies genoeg tijd om samen onze briefing te doen, eigen research op te pakken, de strategie uit te vogelen en je conversie-copy te schrijven.

Want ik ga de kwaliteit en conversiekracht van je copy niet te kort doen omdat ik per se om 17:00 klaar moet zijn.

Moet jij ook niet willen.

"... de tandjes veel opdrachten en aanvragen"
Denise Klootwijk

Denise Klootwijk
Merkstrateeg
Buro Bruut

“Wat krijg je allemaal gedaan in zo’n week?”

Ik dacht dat je ‘t nooit al zou vragen.

Hier vind je 't antwoord:

(Het is één van het onderstaande. Niet allemaal bij elkaar samen.)

Om te beginnen: een stuk of 3 dienstenpagina’s.

Of: 2 e-mailfunnels van 7 tot 10 mails per stuk.

Of: sales page, home page, over mij-pagina en je contactpagina.

Even tussen jou en mij: dit staat niet in cement geschreven.

Tijdens je Copy Consult komen we er wel uit over wat gedaan moet worden, en wat haalbaar is.

Dit is hoe ‘t precies werkt:

Kind kan de was doen.

📥 Aanmelding

Je beantwoordt via Typeform kort wat vragen. Die neem ik door om te checken of je in aanmerking komt voor de VIP Week.

Zo ja, dan stuur ik je een linkje om je Copy Consult in te plannen. Hier leren we elkaar kennen en nemen we door welke copy je geschreven wilt hebben.

Alle lichten op groen? Dan betaal je vooruit, en staat je VIP Week officieel geboekt in mijn agenda.

We plannen meteen in wanneer je je copy krijgt, je feedback geeft en wanneer ik die verwerk.

Zo houden we beiden de vaart erin, en zorgen we dat de VIP Week niet uitloopt in een VIP Maand.

🏗️ Voorbereiding

Je krijgt toegang tot m’n Beruchte Briefing.

(En of-ie berucht is. Want klanten raken bijna geïntimideerd door de pittige vragen. Aan het eind van de rit zijn ze zoveel inzichten over hun doelgroep, business en aanbod rijker. Het is bijna business coaching in een Google Doc.)

Deze vul je zelf in, en bespreken we vervolgens samen tijdens een Zoom-call van 60 minuten.

Tijdens deze call doen we ook de Schrijfstijl Sessie, waarin we je unieke tone of voice bepalen.

😴 Relaxen

Jij dan, hè.

Want ik ga aan de bak met aanvullend research, de strategie, brainstormen en natuurlijk het schrijven zelf.

Verdwijn ik dan in m’n copygrot? Wel nee.

Je krijgt regelmatig updates zodat je weet hoe ons project verloopt.

👏 Oplevering

Ik neem je door je copy mee tijdens een Copy Tour. Dit zijn korte video’s waarin ik je het hoe, wat en waarom uitleg.

Weet je precies hoe de strategie achter je conversie-copy in elkaar zit. En die inzichten gebruik je weer handig in je andere marketing en content.

🏆 Afronding

Je krijgt 2 correctierondes om kleine aanpassingen aan te geven.

Daarna kijkt mijn externe tekstcorrector er met een frisse blik naar – en zit het zwoegen erop.

Ben je akkoord?

Dan praten we opgelucht en uitgerust na tijdens je VIP Week Q&A Call van 30 minuten.

Dat betekent dat je na akkoord op je VIP Week geen seconde langer hoeft te stressen om je copy

Scheelt je weer paracetamol

Omdat je aan het eind van die 5 werkdagen alles op een presenteerblaadje krijgt.

Dat wil zeggen: conversie-copy gebaseerd op onze briefing, extra research, strategie, 2 correctierondes, een tekstcorrector en een gezamenlijke Q&A.

Conversie-copy die dus 100% klaar is, en staat te trappelen om resultaten voor je te boeken.

Van je belangrijkste pagina’s die meteen in de juiste tone of voice staan, tot e-mails die klaar zijn om sales binnen te halen voor je.

"... klantgericht schrijven is een vak"
profielfoto tessa bensch-stolze

Tessa Bensch-Stolze
Life Coach
Mindful Motion Studio

Ik moet wel toegeven: de Copy VIP Week is schandalig prijzig

Want nu je toch niet hoeft te kloten met je copy, kan je net zo goed effe genieten.

En dat tikt aan.

Twee weken naar Ibiza?

Makkelijk €5.000 als je hier een feestje en daar een diner meepakt.

(Ik spreek uit ervaring.)

Een week met het hele gezin in een Frans dorpje? 

Pfoe. Laten we het op €4.000 houden.

(Die croissants zijn tegenwoordig niet te betalen.)

En dan kan je natuurlijk ook nog een lang weekend naar een wereldstad als Lond–

Gekkigheid

Want zoals ik eerder al zei: de VIP Week is mijn meest exclusieve aanbod.

En daar is je investering ook naar.

Dat is €2950.

Nu zijn er heel wat persuasion-technieken om te doen alsof dit niets voorstelt

Ik had je heel gluiperig kunnen vragen hoeveel euro’s jij je tijd nou eigenlijk waard vindt.

Of: zeggen dat je pas een serieuze ondernemer bent als je kiest voor mijn, in verhouding, prijzigste aanbod.

Neuh, gaan we niet doen.

De Copy VIP Week is nou eenmaal niet voor iedereen.

En misschien ook niet voor jou.

Daar kom je heel snel achter: bedenk wat een extra klant je oplevert.

Gedaan?

"... mijn ideeën en visie perfect verpakt"
sandra mochel

Sandra Mochèl
Lifestyle Coach
&Soul

Dan snap je: dit is een no-brainer

Daarom wil ik dat je je alleen aanmeldt voor de VIP Week als dit een bedrag is wat je kan investeren.

Zo niet: dan help ik je natuurlijk alsnog. Maar dan vraag ik je wel om achteraan in de rij aan te sluiten.

Het is aan jou.

Samengevat:

✅ Binnen 5 werkdagen je conversie-copy online

Omdat mijn agenda en ik een exclusief plekje voor je bezet houden.

✅ Continu updates over hoe de zaak ervoor staat

Weet je precies waar ik aan werk, en wanneer. Scheelt je weer vraagtekens die rondom je hoofd sjezen.

✅ Copy Tour-video’s met uitleg over de strategie en uitvoering

Je krijgt een exclusief kijkje achter de schermen bij de strategie en uitvoering, zodat je altijd weet hoe en wat.

✅ 2 correctierondes, plus een laatste check van mijn tekstcorrector

Voor de nuances en weggepoetste typo’s.

✅ VIP Week Q&A van 30 minuten voor aanvullende vragen

Een halfuur lang vragen stellen over design, implementatie en meer.

En het belangrijkste:

Je gaat je tijd gewoon weer investeren in de dingen die je wél energie, plezier en omzet opleveren.

Eerlijk … da’s toch slimmer?

Dacht ik ook. En dat brengt ons bij het volgende obstakel

Je kunt je alleen aanmelden onder deze pittige voorwaarden:

Je exclusieve skip-the-line-ticket ligt voor je klaar. Pak je ‘m?

Ik heb slechts ruimte voor 1 VIP Week per maand. En die is altijd in de eerste week van een nieuwe maand.

Is mijn VIP Week uitverkocht?

Help ik je ook gewoon – als je over een tijdje aan de beurt bent.

Of je doet zelf nog een poging of 23. Kan ook.

Moet ik al 112 bellen omdat je hartslag de 230 aantikt?

Of kies je gewoon voor de makkelijke weg?

Meld je meteen aan voor je eigen, exclusieve Copy VIP Week.

Je hoort binnen nu en 2 werkdagen of ik ruimte heb, en of je in aanmerking komt.

Beloofd.

FAQ

Voor (online) kennisondernemers. Je verkoopt een cursus, traject, infoproducten of andere diensten.

Kortom: je verkoopt je kennis.

De VIP Week begint altijd in de eerste week van een nieuwe maand. Afhankelijk van welke dag het nu is, moet je hooguit een week of 3 wachten op je kans.

Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.

Enkele weken. Omdat je dus en voorrang krijgt, en ik zorg dat je copy binnen 5 werkdagen klaar is.

Je bespaart dus een tsunami aan tijd, omdat je de wachtrij skipt. En omdat we met een strakke deadline werken.

Voor het grootste deel uit jou.

Dat betekent dat dit alleen werkt als je weet wie je doelgroep is, waar ze mee zitten, hoe jouw aanbod de oplossing is, en meer van dat soort ingewikkelde vragen.

Daarna pak ik zelf nog door met aanvullend online research van je doelgroep, concurrentie en aanbod.