WAARSCHUWING:

Meld je niet aan voor mijn e-mails als je verslavingsgevoelig bent, gortdroge tips wil of allergisch bent voor vermakelijke marketing.

Ik zeg 't je: niet doen. Eigenwijs? Kijk, da's mooi.
Meld je meteen aan en dan hoor je elke dinsdag en donderdag van me.

O ja, bijna vergeten...

Als je dalijk als een gekkie lacht naar je scherm: ik heb je gewaarschuwd.

Mijn Volgelingen hieronder negeerden deze waarschuwing en kunnen nu niet meer zonder m'n mails:

Hahaha, die mails van jou. Ik pak tegenwoordig de popcorn er maar bij, want het is altijd smullen. Die mails dan. De popcorn ook. Maar het ging om je mails.

Geniaal.

Een van de weinige nieuwsbrieven die ik open en van A tot Z lees.

Wat heerlijk om dit soort mails te lezen tussen alle saaie en gewone mails. Eindelijk even iets, voor vandaag, wat tussen het werken door een dikke, vette glimlach op mijn gezicht doet verschijnen.

Heel waardevol dit. Love je copy.

Jij schrijft de beste teksten die ik online ben tegengekomen.

Ik vind jouw eerlijke schrijfstijl en slechte grappen verfrissend.

Ik maak van deze gelegenheid gebruik om je te bedanken voor je USPA: ben er heel blij mee en is goud waard!

Complimenten voor je marketing. Ik vind het echt boeiend om te zien hoe je het aanpakt.

Kneitersterk en mega waardevol.

Jouw teksten houden me zo aan het lezen. Dat bewonder ik echt aan je.

Ik moet echt heel hard lachen om deze mail.

Wat zijn je mails interessant en leuk. Dankjewel!”

Potverdorie, wat schrijf je goed.”

Mijn man kijkt heel raar als ik weer iets lees van jou en helemaal in een deuk lig.

Joh, meld je hieronder meteen aan. Ervaar je het zelf gewoon.