Krijg 90+ conversie-copy-inzichten tijdens een gratis kijkje in mijn hoofd

Eerlijk?

Ik twijfelde om dit document voor je te maken.

Want ik onthul bijna 100 strategieën, geheimen en tactieken waarmee ik concullega’s moet uitschakelen en bezoekers moet converteren naar sales calls.

Wat als ze dit jatten? Wat als ze mijn trucjes door hebben? Da’s dan mijn probleem. 🥲

Maar eerst:

Schrijf je NIET in voor m’n mails…

… als je van die gortdroge tips en inzichten wilt, verpakt in een stoffige, maandelijkse nieuwsbrief.

En ook niet als je heul gevoelig bent, of niet kan genieten van slechte humor.

Waarom je je wel moet inschrijven?

Moet je zelf maar achter komen.

Krijg je er meteen mijn exclusieve behind-the-scenes-walktrough bij, waarin ik mijn belangrijkste sales page voor je ontleed.

Je ontdekt het strategische hoe, eigenwijze wat en verhelderende waarom achter mijn bloedeigen copy.

(Al 397+ keer aangevraagd door tekstschrijvers, kennisondernemers en marketeers. Nu jij nog.)

Doe je hieronder. 👇

Wat ze zeggen over mijn mails en DUSPA:

Een van de weinige nieuwsbrieven die ik open en van A tot Z lees.

Wat heerlijk om dit soort mails te lezen tussen alle saaie en gewone mails. Eindelijk even iets, voor vandaag, wat tussen het werken door een dikke, vette glimlach op mijn gezicht doet verschijnen.

Jij schrijft de beste teksten die ik online ben tegengekomen.

Ik vind jouw eerlijke schrijfstijl en slechte grappen verfrissend.

Ik maak van deze gelegenheid gebruik om je te bedanken voor je USPA: ben er heel blij mee en is goud waard!

Complimenten voor je marketing. Ik vind het echt boeiend om te zien hoe je het aanpakt.

Kneitersterk en mega waardevol.

Jouw teksten houden me zo aan het lezen. Dat bewonder ik echt aan je.

Heel waardevol dit. Love je copy.

Geniaal.

Ik moet echt heel hard lachen om deze mail.

Wat zijn je mails interessant en leuk. Dankjewel!”

Wat een topdocument. Heel cool dat je zoveel kennis deelt.”

Potverdorie, wat schrijf je goed.”

Mijn man kijkt heel raar als ik weer iets lees van jou en helemaal in een deuk lig.

Waar wacht je op?