Hé: als jij en je copy bijna in scheiding liggen, dan heb ik iets geinigs voor je. Wat nou als ik je persoonlijk gids…
...Van "WAAROM. DE. KOLERE. CONVERTEERT. MIJN. COPY. NIET?" Naar "Hoe De Kolere Ga Ik Deze Hebberige, Hongerige En Hijgerige Horde Aan Nieuwe Klanten Helpen?"
En aangezien je vooral wilt weten wat het kost: €750. Zo, hebben we dat weer gehad. Laat ik je hieronder zien waarom dat een belachelijk laag bedrag is:
Als je copy niet converteert zoals je zou willen…
En je hebt geen idee waarom je ‘t maar niet lukt om iets te schrijven wat converteert…
Tranquilo: ligt niet aan jou.
Kijk:
Soms kom je wel ‘s van die copy tegen waarvan je zegt: “IK. WIL. DIT. OOK.”
Dus je doet absurd je best om zelf precies dat soort copy te schrijven waar je maag van gaat rammelen.
Maar hoe hard je er ook spiekt bij anderen, terwijl je gefrustreerd zucht omdat ‘t niet lukt…
Hoeveel je ook tandenknarsend schrijft terwijl je probeert om maar wat zinnigs op papier te krijgen…
En hoe hard je ook met doorbloede en gebalde vuist kneedt aan je teksten om ze openbaar te kunnen vertonen…
Na een zware bevalling verdient dat wat je op papier zet niet meer dan een slap applaus.
De conclusie:
Het lukt je niet om zelf copy te schrijven die converteert als een malle, je een stortvloed aan leads en klanten en cash bezorgt, en waar je zo trots op bent als een aap met 7 pauwen.
(Ofzoiets.)
Weet je wat ‘t is?
Zelfs ik kom er soms niet meteen uit met m’n copy.
Da’s dus niks erg, en niks om voor je te schamen … maar ‘t kan wel dodelijk zijn:
Als jij je copy al mwuah vindt … terwijl je er al die tijd en energie en liefde in stopt en vuur voelt voor wat je doet en verkoopt en verkondigt…
…hoe denken je lezers er dan wel niet over?
Ik gok niet al te best.
En dat maakt ‘t maar wat moeilijk om je traject uit te verkopen, je telefoon te laten rinkelen met leads, je cursus op de automatische piloot te verpatsen met je mails, of wat ‘t ook is dat je copy je moet opleveren.
Grande problemo.
Luister:
‘t Is niet dat je niet kan schrijven.
Sterker nog: waarschijnlijk kan je een prima potje schrijven.
Misschien ben je zelfs wel lichtjes tevreden met dat wat er staat…
Misschien lezen je teksten nog lekker weg ook…
Misschien schaam je je niet eens voor je copy…
(😱)
Maar dat betekent NIET dat je copy goed is, of lekker gaat converteren.
Da’s zuur – maar wel wat het is.
Nog belangrijker… jij kunt misschien wél aangaan op je tekst … maar daar geeft je lezer geen kolere om.
Het gaat niet om jou – het gaat om je lezer.
Weinig ondernemers snappen dit.
Kolere: zelfs veel copywriters lijken dit niet te snappen.
Ze schrijven vooral om lekker creatieve en leuke tekstjes te tikken. 🤢
Gelukkig is copywriting wat anders dan schrijven.
Simpel voorbeeld:
Je schrijft een Kerstkaartje.
En je schrijft een blog of een column of een weetikveelwat.
En je schrijft een simpel mailtje om die ene trage lead te vragen wanneer ze nou akkoord geven.
Maar conversie-copywriting gaat NIET om schrijven.
‘t Gaat om resultaat.
Om de juiste emotionele knoppen indrukken, maar dan wel precies hard genoeg, zodat je lezer zichzelf overtuigt om je shizzle te kopen.
Om ‘wat’ je moet zeggen te verpakken in een ‘hoe’ waardoor je lezer, je lead en je klant hebberig, hijgerig en hongerig worden voor je aanbod.
Da’s andere koek.
En ook meteen waarom de beste copywriters bakken en bakken en bakken betaald krijgen: omdat ze de meeste poen opleveren.
Ik weet er alles van:
Ik krijg regelmatig €2500 om één sales page te schrijven, of een serie mails.
Veel geld?
Mwuah.
Niet als je kijkt naar wat ’t kan opleveren:

Daniel Throssell
Een van ’s werelds beste (e-mail) copywriters
Persuasive Page

Michel Mousa
LinkedIn Consultant
Mousa Consulting

Marissa Bonants
Financieel Strateeg
marissabonants.nl

Raymon Truijen
LinkedIn & Personal Branding Coach
TWIST Marketing

Roy Ishak
Copywriter
Freelance

Menno Stekelenburg
Social Ads Expert
Menno Stekelenburg Consultancy

Jill van den Bosch
Sales Trainer
jillvandenbosch.nl

Chris Rommers
Website- & conversiespecialist
chrisrommers.nl

Diana Arkeveld
Systemisch Expert & Coach
De Authentieke Vrouw

Caressa Timmermans
Videomarketeer en presentatrice
Zakelijk Zichtbaar

Frank Bruin
Mentor voor creatieve zzp’ers
FrankBruin.nl

Rowena Rousseau
Expert Online Geld Verdienen
Become Financially Free

Jorn Kirkels
Performance Coach
Cellular Performance

Nicole van Roekel
Online Marketeer
Freelance

Denise Klootwijk
Merkstrateeg
Buro Bruut

Robertus Timmers III
Koning
Familie Timmers

Dylan Struik
E-commerce Coach
Conversie Versneller

Hanneke Vogels
Sales Tech Director
Stryfes

Robin Bouwman
Paid Media Expert
Bouwman Consulting

Ruud Rotteveel
Schildklierspecialist
Revolutionair Gezond

Hannelore Kron
Positioneringsspecialist
Marketing Party

Samuel Draijer
Osteopaat
Blijvend Pijnvrij

Manon van der Weegen
Webdesigner & Branding Expert
Brand It Up

Margot van Hoijdonck
Vitaliteitsexpert
VitaliBlij

Anne Loosveld
Ruitercoach
Anne Loosveld Coaching

Sandra Mochèl
Lifestyle Coach
&Soul

Hedwig Lubberding
Specialist In Werkgeluk
HL Training & Advies
Meteen een geheimpje: je hoeft geen geweldige copywriter te zijn om óók zulke resultaten te krijgen.
Goed nieuws, want…
Je wilt niet jarenlang obsessief oefenen.
(Zoals ik.)
Je wilt niet duuzenden euro’s investeren in premium copywritingcursussen en programma’s.
(Zoals ik.)
En je wilt niet tot in den treure en tranen moeten bijschaven en schrappen en snoeien aan je sales copy tot er iets staat waar jij je goed bij voelt, én waar je leads hebberig van worden.
(Zoals ik.)
Komt dat effe goed uit, omdat…
… het enige wat je nodig hebt, is een frisse, kritische en praktische blik van één van de beste copywriters van Nederland.
(Jep. Dat zeg ik gewoon met droge ogen. Zie de bewijsstukken hierboven, en een stukkie verderop nog meer.)
Hé, ik heb iets voor je.
En het is ideaal voor je als je al oké schrijft, maar de conversie van je copy wilt op laten krikken…
…als je snakt naar een doorbraak in je copy, marketing, messaging en dus ook je business…
…zonder dat je daarvoor een peperdure of incompetente copywriter voor inhuurt, of zelf nog langer moet kutten met je copy.
Als dat is wat je wilt, dan heb ik ‘t volgende voor je:

Een grondige, gedetailleerde en genadeloze analyse geeft je de broodnodige, conversieverhogende en kwijlerigmakende inzichten, verbeteringen én suggesties waardoor je sales page, e-mail funnel of launch content keihard overtuigt, zichzelf bijna vanzelf schrijft, en je conversie een flinke opkikker geeft.
Jij leunt achterover, en ik geef je alle kansen en risico’s en verbeteringen op je copy zo – hatsiekiedee – op een presenteerblaadje.
De Audit is ‘t best voor dit soort copy:
👉 VSL-script tot 2500 woorden
👉 E-mail sequence (tot 8 mails)
👉 E-mails voor je lancering (tot 8 mails)
👉 Sales page of landingspagina tot 2500 woorden
(Als ‘t meer woorden/mails zijn, stuur dan effe een mailtje. Komen we samen wel uit.)
Stuk voor stuk soorten copy die uiteindelijk een conversie op moeten leveren.
Let op: ik doe GEEN Audit voor A.I.-gegenereerde sales copy.
Ook lekker: je Copy ‘n Conversie Audit slaat meteen je imposter syndrome knock-out.
We hebben allemaal een innerlijke criticus die ons de grond wil intrappen.
Je stemmetje keurt genadeloos alles wat we schrijven af en zaagt bijna elk idee wat je hebt doormidden.
Daar ga je je niet lekkerder van voelen, en dus ook niet beter van schrijven.
Je publiek ruikt dat.
Ze lezen je copy en voelen diezelfde negativiteit die jij voelt terwijl je ‘t schrijft.
Je snapt dat dit weinig goeds doet voor de kwaliteit van je copy, en dus je conversie.
Ook daarom is een frisse blik geen luxe…
…maar noodzakelijk.
Niet alleen vanwege ‘t stukkie kennis en ervaring wat misschien mist, maar minstens net zo erg vanwege die innerlijke criticus van je.
En wie kan je daar beter bij helpen dan je Eigenwijze Ondergetekende?
Ik bedoel:
Ik heb tig testimonials van klanten met tastbare resultaten in euro’s.
(Je zag ze eerder al.)
Kunnen er maar weinig zeggen.
En daarnaast heb ik voor mezelf meerdere launches gedaan die €7K tot €20K per stuk opleveren.
Dat alles met een simpele sales page en wat e-mails.
Kortom:
Ik ben een van de weinige copywriters in Nederland met tastbare resultaten die denkt in conversie en niet in “oh, wat klinkt dit toch leuk” en “oh, wat is mijn sales page toch mooi en kleurrijk” en “oh, wat word ik toch kniftig van mijn eigen copy.”
Da’s allemaal bullshit, en een serieus gevalletje van chronische marketingmastrubatie.
Brengt me op het volgende…
Je Copy ‘n Conversie Audit is belachelijk intensief, vermoeiend en tijdrovend … voor mij.
Jij steekt er een minuut of 7 in, en ik enkele uren.
Uiteindelijk krijg je je Audit binnen, waarin je deze 5 thema’s vindt:
1. Messaging:
Je beantwoordt een paar simpele vragen, en ik check of je messaging past bij je antwoorden.
Plus:
Ik kijk zelf ook nog ‘s kritisch mee, zodat we zeker weten dat je ‘t juiste zegt, afgestemd op de grote lijnen en kleine nuances van je doelgroep.
Handig, omdat veel ondernemers pijnlijke aannames doen over wat ze écht moeten zeggen om de controle te grijpen op de geest van hun lezers.
Niet slim.
Zelfs één verkeerde aanname kan al zorgen dat je een potentiële klant op hun tenen trapt, waardoor ze gefrustreerd afdruipen van jou en je boodschap.
Paar dingen waar ik naar kijk:
👹 Of je niet verwarrend, saai en/of ongeloofwaardig bent
👹 Of je niet te veel, te weinig, te zacht of juist te hard drukt op de emotionele knoppen van je lezer
👹 Of je wel de juiste obstakels wegneemt voordat die obstakels opkomen. Als je dit verkeerd doet, sta je sowieso met 3-0 achter
👹 Of je niet de verkeerde problemen, verlangens en emoties aanpakt, waardoor je leads zich totaal niet aangesproken – of juist aangevallen – voelen door je copy
En da’s pas het begin.
2. Analyse:
Ik analyseer elke punt en komma en letter van je huidige copy.
Je krijgt per woord, zin of alinea mijn diepgaande-maar-praktische feedback over wat er gebeurt in je copy, waarom dat een goed/slecht idee is, en wat voor effect ‘t heeft op je lezer.
Moet je denken aan dit soort dingen:
👹 Of je copy slaagt voor de ‘Opticien Test’
👹 Of je design je copy versterkt, of juist kleineert
👹 Of je copy wel de 2 conversieslopende ‘Rode Bomdraden’ ontmantelt
👹 Of je je lead niet ongemerkt kapot kwalificeert, waardoor ze al afhaken voordat ze je geweldige aanbod zien
👹 Of je wel rekening houdt met de – oké, ja, bijna niemand weet dit – specifieke ‘Dubbele Copy Consumptie’ waar je lead doorheen gaat
👹 Of je in de cruciale opening van je copy eigenlijk wel genoeg je lezer je copy zelf ‘verkoopt’. Als je dit niet doet, kun je schrijven wat je wilt: je krijgt geen conversie
👹 Of je met je copy niet onbewust dodelijke taal op je lead afvuurt waarmee je insinuaties maakt die je lezers agressief, verdrietig of schuldig laten voelen
3. Verbeteringen:
Leuk, die analyse.
Maar je wilt vooral weten hoe het dan anders, en beter, kan.
Daarom geef ik je ook nog ‘s de concrete verbeteringen die ik persoonlijk zou doorvoeren.
Ik formuleer al deze verbeteringen belachelijk praktisch, zodat je precies weet hoe je ‘t best m’n advies kunt implementeren.
Ook omdat ik een Loom-video voor je opneem, waarin ik je stap voor stap meeneem door dit hele gebeuren.
Let op: dit betekent NIET dat je ze blind moet volgen.
Ik raad ‘t je aan, maar het is jouw keuze om er iets mee te doen. Het is ten slotte jouw tekst, en jij moet je er goed bij voelen.
4. Structuur
Ik geef je ook nog ‘s een kant-en-klare structuur mee inclusief inhoud per onderdeel van die structuur.
Je hoeft dan alleen nog maar die inhoud uit te schrijven, en that’s it.
(Dit is ’t meest onderschatte deel van copywriting, terwijl je structuur alles bepaalt.)
5. Next-steps:
Nadat je je Audit krijgt, ga je aan de bak met de implementatie ervan.
Je volgt simpelweg mijn advies en suggesties en opzetjes.
Uiteindelijk krijg je dus een verbeterde versie van je copy uit je klauwen.
Gefeliciteerd, en veel succes verd-
Gekkigheid.
Nadat je je V2 hebt uitgewerkt, plannen we een Q&A van 30 minuten in voor de laatste neusjes van de zalm en kersen op de taart en puntjes op de i.
Zodra we die Q&A afsluiten, pak je die laatste feedbackpuntjes op – en sta je vol vertrouwen en trots achter elke letter.
En, ja, natuurlijk: het gaat je waarschijnlijk ook (een hoop) meer leads of klanten of omzet opleveren.
Het is alsof ik de kleurplaat voor je ontwerp en je vertel waar je welke kleur moet invullen.
‘t Enige wat jij hoeft te doen, is kiezen of je lichtblauw of donkerblauw wilt gebruiken.
En wat er dan gebeurt, is dat er na ‘t nadenkloos verwerken van m’n verbeteringen, suggesties en opzetjes sales copy staat die hordes en meutes en legers klanten binnen kunnen hengelen voor je die niets en niemand anders willen dan jou.
Je moet dus ook niet raar opkijken als je dalijk vragen krijgt als “Wie heeft dit geschreven?” en “Wie is je copywriter?”
En dan zeg jij, met een geniepig lachje, natuurlijk:
“Ikzelf.” 😏
(Dat ik je heb geholpen, houden we tussen ons.)
Stiekem gaat je Copy ‘n Conversie Audit veel verder dan alleen maar betere copy die een sappige conversie draait:
Omdat je zo intensief en gedetailleerd en precies m’n feedback, analyse en optimalisaties in je schoot krijgt, slurp je al die nieuwe kennis op als een bejaarde spons in een bubbelende jacuzzi.
Daardoor maak je voortaan niet dezelfde fouten, kun je zelf zonder te moeten nadenken conversiegerichter schrijven, en kun je je imposter syndrome ‘t bekkie snoeren.
Dat geldt natuurlijk niet alleen voor ‘t type copy wat je instuurt voor deze Audit, maar voor alles wat je voortaan schrijft.
Alright, nogmaals de deal.
Wat je krijgt:
✅ Uitgebreide Copy ‘n Conversie Audit in de vorm van een rapport.
✅ Loom-video waarin ik je stap voor stap meeneem door je Audit.
✅ Q&A van 30 minuten als laatste check en optimalisatie.
En vooral dus copy die misschien zelfs beter converteert dan wanneer je het had uitbesteed aan een pro tekstschrijver…
Zonder irritante correctierondes en geheen-en-weer…
En zonder zelf eindeloos te kloten met je copy.
Zodra je afrekent, rollen de volgende balletjes:
#1. Je beantwoordt een paar vragen, en leunt achterover.
#2. Op basis daarvan geef ik een second opinion en kritische blik op de verlangens en pijnpunten van je doelgroep, je aanbod, en de brug tussen die twee in.
#3. Ik analyseer je copy tot m’n vrouw Jamie EIST dat ik haar ook ‘s aandacht geef. Tot die tijd spit ik als een bezetene je copy door.
#4. Alles wat ik ontdek en uitpluis en ervaar in m’n analyse, verpak ik in concrete verbeteringen.
#5. Voor elk van die verbeteringen geef ik je opzetjes, suggesties en inspiratie om dit ‘t beste te verwerken.
#6. Deze vind je in de Audit zelf, net als de Loom-video waarin ik je door de Audit heen gids.
#7. Je volgt je Audit stapsgewijs.
#8. We komen nog een halfuurtje samen voor de laatste optimalisaties.
That’s it.
Zoals we al hebben gezien, krijg ik regelmatig €2000 tot €2500 voor een sales page betaald. Je Audit is daar een fractie van:
Nogmaals:
€750 ex. btw.
Veel geld?
Ja, als je je Audit ziet als een Google Doc en een Loom-video en een halfuurtje slap ouwehoeren wel.
Maar als je ‘t ziet voor wat het is – een doorbraak – snap je dat ‘t een magere investering is voor wat ‘t je kan opleveren.
Ik hoop dat je erop vertrouwt dat jij en ik samen wel voor een extra klant kunnen zorgen.
Of 2. Of 3. Of 10.
Daarmee betaalt de Audit zichzelf vet terug.
En dan komen we op de volgende vraag…
Gaan we ervoor?
Alright, zoals ik het zie kan je nu 3 dingen doen:
Je klikt deze sales page weg, en je gaat door met je dag alsof je niet weet dat je copy beter moet, of kan.
Waardoor je nog steeds niet trots bent op wat er staat…
Waardoor je nog steeds leads en klanten en omzet wegjaagt met je copy…
Waardoor je nog steeds met een toef irritatie kijkt naar je eigen werk, en een vleug jaloezie naar die van anderen…
Maar we weten allebei dat dat niet is wat je wilt.
Je waagt nog ‘s een poging om ‘t zelf te fixen en investeert een hoop euro’s en uren om beter te kunnen schrijven. Of nóg meer euro’s, in een goede copywriter.
Maar heb je daar zin in?
Heb je daar budget voor?
Laat je innerlijke criticus je dan wel met rust?
En heb je vertrouwen in de eerste de beste copywriter die je kan helpen?
Hebben zij überhaupt wel tijd voor je?
Mwuah.
Ook niet echt een topper van een optie.
Of … je kiest gewoon effe voor je Copy ‘n Conversie Audit.
Je beantwoordt een paar simpele vragen…
Je mailt me de copy waarvan je wilt dat ik die grondig analyseer en je feedback op geef, net als een flinke lading aan verbeteringen en suggesties…
En verder doe ik ‘t zware werk voor je.
Binnen 3 weken krijg je je Audit weer binnen.
Daarna kun je de boel op je gemak verwerken, en voeren we samen de laatste optimalisaties door tijdens je Q&A’s van 30 minuten.
Zo niet: ook best.
Kijk, ik snap het als je niet graag hoort hoe je copy beter kan.
Niet iedereen kan tegen een stootje, en da’s helemaal oké.
Als je iemand bent met een bros hartje wat niet tegen feedback kan, dan wil ik niet eens dat je klant wordt.
Maar als je wél je copy tot op het bot geanalyseerd wilt hebben…
…een lijst vol praktische verbeteringen wilt…
…en daarnaast ook nog ‘s een lading aan opzetjes en suggesties en tips…
…dan is m’n Copy ‘n Conversie Audit precies wat je nodig hebt.
Reken via de link hieronder af, en je kunt meteen ‘t korte vragenlijstje invullen.
Je kunt de Audit nu alvast inkopen voor later. Dat kan over een maand zijn. Over een kwartaal. Over een halfjaar.
Ik ben er wanneer je me nodig hebt.
Zodra je op deze knop klikt kom je op de betaalpagina terecht.