Hannelore Kron
Positioneringsspecialist
Marketing Party

“… Robin is on-Nederlands goed”

“Als oud-conversiecopywriter weet ik wel wat van copy. Dus als Robin me achter de schermen uitlegt hoe hij alles nou aanpakt, en als ik zijn producten zie die hij maakt en verkoopt als een malle, dan kan ik maar 1 ding zeggen: tering, die gast is on-Nederlands goed.

Maakt niet uit voor wie hij schrijft, hij pakt alles aan als een missie op leven en dood.

Elke zin in een salestekst kan hij op 10 manieren en zijn moeder verdedigen op basis van research, een bizar goeie copywriting techniek die hij van een geheime Amerikaanse top-expert heeft geleerd, of doordat ie je de mond snoert met “Hou je bek, 90 van de 100 klanten die ik een survey heb gestuurd, hebben dit letterlijk gezegd.”

Is Robin arrogant?

Nee. Hij is echt zo goed als ie zelf zegt. Wen er maar aan. En huur ‘m in voordat ie geen klantwerk meer wil doen omdat ie definitief de goeroe-status heeft bereikt.

Namasté.”

Deel dit bericht: