βRobin heeft een shitload aan mails en teksten voor sales pages geschreven voor mijn klant: PhenomenalM.
Wat zo fijn is aan Robin is dat hij een duidelijke strategie en visie heeft voor de opbouw van sales pages en mails.
Hij weet exact hoe een salespagina moet worden opgebouwd, welke elementen onmisbaar zijn en hoe je een lezer moeiteloos door een verhaal heen leidt dat converteert.
Hij schrijft ook niet zomaar wat met nattevingerwerk.
Met de Beruchte Briefing heeft hij al een heel duidelijk beeld, maar door aanvullend marktonderzoek onder bestaande klanten kon hij echt goed in de huid van de doelgroep kruipen.
Korte deadlines zijn gelukkig geen probleem voor Robin, maar snelheid gaat zeker niet ten koste van kwaliteit in zijn geval.
Hij denkt mee, stelt de juiste vragen, reageert vlot en geeft eerlijke, ongefilterde feedback wanneer dat nodig is, altijd in het belang van het eindresultaat en in dienst van ons als klant.
Werken met Robin betekent dat je iemand naast je hebt die begrijpt wat een project nodig heeft, die meebeweegt, die scherp is en die de standaard omhoogtilt.
Precies dat maakt hem zo waardevol.
En, niet voor niets, schreef hij alle copy voor de lancering van een van onze programma’s. Het resultaat: bijna β¬500K omzet in 3 weken.β