🎅🏻 HO. HO. HO. WACHT. STOP. JE. BENT. NOG. NIET. INGESCHREVEN. VOOR. M’N. MAILS.
Ik werk met een dubbele opt-in, omdat ik m’n maillijst en de ‘gezondheid’ hiervan bloedjeserieus neem.
Dat betekent dat ik GEEN types toelaat die zich zonder een seconde na te denken aanmelden, om vervolgens nooit een mail te lezen.
Nope.
Niet hier.
Bevestig alleen je aanmelding als je dat ook echt 100% zeker weet…
…want nu is er nog wél een weg terug.
Zodra je m’n eerste mails krijgt niet meer.
Dan ben je volledig van mij, en heb ik alle controle over je. 👹
Gekkigheid.
Dit is wat er gebeurt zodra je je aanmelding bevestigt:
1️⃣ Je krijgt minimaal 3 keer per week mails van me, en tijdens lanceringen is dat veul meer.
Zit je daar niet op te wachten: meld je niet aan.
2️⃣ Ik pitch elke mail iets. Soms is dat een product of dienst, en soms is dat iets gratis.
En ook hier weer…
Zit je daar niet op te wachten: meld je niet aan.
3️⃣ Verwacht geen professionaliteit.
Ik ben dan wel goed in wat ik doe, en word regelmatig de beste copywriter van Nederland genoemd…
Maar verwacht geen standaard en stoffige tips van me.
Wat ik wel deel, is mijn bijzondere humor en geinige verhalen, en ja, ook copywriting- en marketinginzichten.
Maar ook dat komt altijd met ‘t nodige (smakeloze) vermaak.
Dus, je raadt ’t al:
Zit je daar niet op te wachten: meld je niet aan.
Als dat alles je niet tegenhoudt, is dit wat je nu moet doen:
👉 Ga nu naar je inbox en klik op je link om je aanmelding voor eens en altijd te bevestigen.
Spreek ik je daarna weer.
Hup: naar die inbox.
Zodra je op de bevestigingsknop klikt, krijg je meteen iets van me. 😏
(Check voor de zekerheid ook de mappen Spam en/of Reclame.)