Aan al die ondernemers, tekstschrijvers en marketeers die snakken naar meer sales, bereik en plezier met hun copy of content…
Ontdek binnen een uurtje m’n 99 best bewaarde principes, strategieën & technieken, waardoor je meer verkoopt, vermaakt en vertrouwen krijgt in je copywriting ... voor maar €1 per stuk. 😱
Zal je meteen uitleggen hoe ‘t zit.
Je bent een tekstschrijver, (schrijvende) marketeer of ondernemer. Je zit in de B2B of B2C – maakt eigenlijk niks uit.
Kijk, je hoeft van mij niet te horen dat schrijven af en toe zwaar …. klote is:
Geen inspiratie.
Geen creativiteit.
Geen vertrouwen in je schrijfskills.
Jij weet ’t.
Ik weet ’t.
Zal je er niet langer mee lastig vallen.
Dus: we gaan meteen door naar ‘t wondermiddel tegen dat gedoe.
Het is iets wat A.I. niet kan – en mensen wel.
Ik heb ‘t ook over iets waar 90% – gok ik – van de schrijvende mensen geen seconde mee bezig is.
Iets waar maar weinig mensen trek in hebben, maar hard nodig is als je wil opvallen en onthouden worden.
Maar wat ik altijd doe, en jij dalijk ook:
Nadenken.
Kijk, je schrijft niet met pen, papier of toetsenbord. Wel met je hoofd en hart. Het is nadenkwerk, geen handenarbeid.
Een kwestie van ideeën, en dan pas woorden.
Maar dat is ‘t hem nou net, hè…
... waar de !@#$ kom je aan die goede ideeën?
Begint natuurlijk allemaal bij kennis.
Want kennis zorgt voor inhoud, inhoud zorgt voor ideeën, en die juiste ideeën zorgen voor resultaat, plezier en kracht in je copy.
Zo simpel is ’t.
Ja, daar heb je cursussen voor.
Die urenlang duren…
Waar je nooit aan begint…
En die slaapverwekkend zijn, ondanks die mooie HD-video’s en “interessante” theorie die rechtstreeks uit een pre-historisch wetenschappelijk artikel komt…
En ja: je hebt ook boeken.
Die je (amper) leest.
En waar je weer de inzichten van vergeet, om vervolgens nooit de kennis te implementeren die je hebt geleerd…
Chapeau.
Lekker bezig.
Maar dat moet sneller en makkelijker kunnen, hè.
Wou ik zeggen.
Ik heb iets voor je:
👉 Ik heb een oerlelijk PDF van 60 pagina’s voor je waar geen greintje design aan te pas komt, omdat het me niet boeit hoe mooi ‘t eruit ziet. ’t Gaat om de inhoud.
👉 Je gaat er in een uurtje of anderhalf doorheen. Je kan ‘m zelfs uitprinten, aan je zijde houden wanneer je schrijft en op kliederen als je wil – als schrijfgids en checklist.
👉 Je krijgt bewezen copywritingprincipes, -strategieën en -technieken in je schoot geworpen. Inclusief voorbeelden uit m’n eigen praktijk die je schaamteloos kan, en misschien wel mag, na-apen van me.
Daardoor ben je niet urenlang kwijt aan het volgen van een training – en kun je makkelijk en snel alle inhoud toepassen in je eigen teksten.
Vooral dat laatste is een ding.
Zodra je al maar een klein aantal van m’n geheimen kent en gebruikt, schrijf je daarna vanzelf steeds beter, opvallender en eigenwijzer.
Effe een uurtje investeren – en deze geheime kennis blijft de rest van je leven bij je.
Weet je: dit is precies de reden waarom ik dit – wat ik je zo ga laten zien – zo kort en krachtig mogelijk voor je heb gemaakt.
Hé, en ‘t gaat mij er niet om dat je het van me koopt.
(Ik kan ook dan gewoon m’n hypotheek betalen en op vakantie.)
Mij gaat het erom dat je dit gebruikt, zodat je meer klanten binnenhaalt, makkelijker je personal brand groeit of gewoon meer plezier krijgt in ‘t schrijven.
O ja, het is…
Dit is wat je krijgt:
Een verzameling van m’n 99 best bewaarde principes, strategieën en technieken, waardoor je meer verkoopt, vermaakt en vertrouwen krijgt in je copywriting.
Waarom je die van mij wil horen?
Effe wat schaamteloze zelfpromotie zodat je ziet dat ik niet uit m’n nek lul.
• Ik heb voor mezelf in amper 3 jaar tijd enkele tonnen omzet bij elkaar geschreven door bijna al deze Secrets in m’n eigen copy en content te gebruiken – terwijl ik amper 30 uur per week werk.
• Ik heb ook m’n klanten tonnen opgeleverd, mede dankzij de principes toe te passen op hun sales pages, e-mails, advertenties en LinkedIn-posts.
• Ik word ondertussen regelmatig de beste copywriter van Nederland genoemd.
• Ik krijg meer leads dan ik aankan, en kan de beste eruit pikken.
• Ik heb miljoenen mensen bereikt met posts die totaal niet zijn ‘hoe het hoort’ op een zakelijk platform als LinkedIn.
Nu wilde ik dit eerst de ‘Snelste & Makkelijkste Copytraining Van Heel Nederland en België’ noemen…
… maar dat klinkt voor geen moer.
Toch had die lange naam wel effe mooi terecht geweest.
Snel, omdat je er in een uurtje (of anderhalf) doorheen gaat.
Makkelijk, omdat het een supersimpel PDF is met theorie, en regelmatig (praktijk)voorbeelden erbij.
En dat in doodsimpele taal, zodat je ‘t meteen snapt en kunt gebruiken voor jezelf.
Oftewel:
Geen spervuur aan langdradige video’s.
Geen ingewikkelde inlogomgeving.
Geen afleidend design.
Wel 99 van m’n beste geheimen over conversie-copywriting verspreid over 60 korte pagina’s.
Ik zeg bewust 'geheimen', hè.
Komt omdat maar weinig copywriters, marketeers en ondernemers bereid zijn om zo obsessief copywriting te bestuderen als ondergetekende.
’t Is wat het is.
(Kost je namelijk ongelofelijk veel uren en euro’s. Ik spreek uit ervaring: om te komen waar ik nu sta, kostte me 3 jaar aan ontdekken, leren en oefenen. Net als meer dan €12.000 aan trainingen en programma’s.)
Maar, hé: je moet wel als je niet wil ondersneeuwen.
Gelukkig heb ik dat obsessief bestuderen al voor je gedaan. En dat voor een minuscuul bedrag in vergelijking met wat ik voor al m’n training betaald heb.
Geen dank.
Na het doorspitten van Sales Copy Secrets weet je al ‘t onderstaande – en meer:
➜ Geen inspiratie of creativiteit? Ik onthul je mijn 5 favoriete, anabolische schrijftechnieken. (Secret #58)
➜ 2 simpele woorden om je LinkedIn-berichten direct veel sterker te maken, waardoor ze meer gelezen worden en je meer impressies, reacties en comments kunt krijgen. (Secret #94)
Ho.
Wacht effe.
Even over verder over deze:
Ik coach (het team van) een van de snelstgroeiende coaches van Nederland. Sinds ik ze dit Secret leerde, gebruiken ze ‘m regelmatig in hun eigen content.
Met smakelijke resultaten, gezien hun groei en omzet.
➜ De absurde techniek van een van de beste schrijvers en schrijfcoaches in Nederland. Zodra je dit weet, schrijf je nooit meer hetzelfde. (Secret #28)
➜ Als je dit geheim leest ga je je er 100% tegen verzetten – terwijl je weet dat ik stiekem gelijk heb. (Secret #46)
➜ De enige soorten vragen die je ooit in je copy of content mag stellen. Stel je een vraag die hier buiten valt? Zeg je conversie dan maar gedag. (Secret #97)
➜ De geinige schrijftechniek die je in elke Hollywood-film ziet, waardoor regisseurs de aandacht van hun publiek bijna letterlijk kunnen sturen. (Secret #86)
➜ Hoe je een onweerstaanbaar ritme creëert in je copy, waardoor je lezers niet kunnen én willen stoppen met ’t absorberen van elk woord dat je schrijft. (Secret #85)
➜ Simpele techniek om je copy of content op commando krachtiger, spannender en to-the-point te krijgen. (Secret #83)
➜ Hoe ik de zintuigen van mijn lezer gigantisch prikkel, zodat ze m’n woorden bijna in 4D ervaren. (Secret #27)
➜ Hoe je via een kleine tweak rondom je call to action zo veel meer mensen de volgende stap kan laten zetten. (Van aankoop tot inschrijven.) (Secret #72)
➜ Welke 3 ingrediënten de belangrijkste zin van je tekst moet hebben om te zorgen dat je opvalt op de bloeddorstige LinkedIn-tijdlijn, net als de overvolle inbox of ’t hoofd van je doelgroep. (Secret #1)
➜ Een sneaky en bizar krachtige techniek waarmee je je lezer zo veel psychologische druk kan opleggen dat ze niet anders kunnen dan naar je boodschap luisteren. (Secret #63)
➜ Mijn onbekende methode om te zorgen dat je potentiële klant waarschijnlijk al je concurrenten wegstreept. Doe dit goed, en je concurrenten kunnen hun biezen pakken. (Secret #36)
➜ Als je lezer deze ene overtuiging niet slikt als zoete koek, ga je bijna nooit iets aan ze kunnen verkopen. (Secret #87)
➜ Hoe je schrijft voor de 3 menselijke lichaamsdelen die het succes van je copy, post of content bepalen. (Secret #3)
➜ De grootste schrijfzonde die je moet vermijden als de de Zwarte Dood uit de middeleeuwen. (Tenzij je wil dat je lezers boos op je worden.) (Secret #39)
➜ Simpele techniek met rechtstreeks voorbeeld uit mijn praktijk waardoor je direct een krachtige connectie met je lezer kunt opbouwen, op basis van een van de krachtigste psychologische principes die er zijn. (Zelfs dictators en cults gebruiken dit.) (Secret #53)
➜ Wanneer je wel en niet specifiek moet zijn in je tekst. (Daar zit een gigantisch verschil in, en kan dodelijk zijn voor je copy.) (Secret #67 en #68)
➜ Hoe je zorgt dat je lead of lezer bijna geen ‘nee’ tegen je kan zeggen, waardoor de kans op conversie stukken groter wordt. (Secret #88)
➜ Wat je direct in je tekst kunt stoppen als je wil dat je doelgroep snakt naar je volgende post of e-mail. (Secret #11)
En dan heb ik nog een heel leger aan andere Secrets voor je klaarstaan. 😏
Krijg je deze schandalig interessante Bonus #1 erbij:
Kijk, eerst wilde ik geen bonus maken…
Tot ik op een, al zeg ik het zelf, geniaal idee kwam:
Ik laat je precies zien welke 25 Sales Copy Secrets ik gebruik op deze sales page, waarmee ik dit product waarschijnlijk aan je ga verkopen.
🔍 Ik laat je zien hoe ik met Secret #59 in slechts 7 woorden een van je grootste bezwaren tegen dit product wegneem.
🔍 Je ontdekt hoe ik de 3 onmisbare ingrediënten uit Sales Copy Secret #1 gebruik om mijn niet-te-negeren propositie woord voor woord in je hoofd te uploaden.
🔍 Hoe ik de gekke techniek uit Secret #94 gebruik om de aandacht van jou, als mijn lezer, subtiel te sturen naar een van m’n aantrekkelijkste verkoopargumenten.
Dat, en 22 andere Secrets, onthul ik je in deze gratis bonus.
Zo zie je ze direct in actie, waardoor je ze nóg sneller leert.
Handig, want…
… deze 25 exacte Secrets leverden me €6.633 in 3 dagen op tijdens de launch van Sales Copy Secrets.
Bewijs:
Luister.
Ik zeg niet dat je ook bijna €7.000 in 3 dagen gaat verdienen door m’n Sales Copy Secrets.
Da’s helemaal aan jou en hoe serieus je dit neemt.
Ik geef je m’n geheimen weg – maar ’t is aan jou om er wat mee te doen.
Nieuwe Bonus #2: Behind-The-Scenes bij de Sales Copy Secrets Launch.
Ik legde deze complete lancering onder de loep, en zette mijn beste inzichten voor je op een rij.
Dit is wat je hierin vindt:
👉 Mijn ongewone campagnestructuur, inclusief alle e-mails, LinkedIn-posts én data erbij – op chronologische volgorde.
Maar ook dit:
👉 Per e-mail of post krijg je een paar inzichten mee, zodat je deze frisse kennis weer kunt verwerken in je eigen copy.
Je mag zonder gezeik bij me spieken, zodat je daar inspiratie uithaalt voor je eigen teksten (of van je klant).
(Voor deze ene keer, dan.)
Kost dat?
Geen reet.
Nee, echt niet:
Sales Copy Secrets is slechts €99.
Oftewel: je betaalt omgerekend €1 per Secret.
Dus, als je wilt, fluister ik je over een paar minuten al m’n principes, strategieën en technieken in je oor.
Oké, niet echt.
Zodra je hebt afgerekend krijg je dit direct in handen:
✔️ De 99 Sales Copy Secrets, waarmee je krachtigere copy en content kunt schrijven die lezers en leads voor je binnen hengelen.
✔️ Sales Copy Secrets Sales Page Inception, waarin ik je onthul welke Secrets ik op deze sales page gebruikte om €6500+ in 3 dagen mee te verdienen.
✔️ Behind-The-Scenes bij de Sales Copy Secrets Launch, waarin ik de strategie van deze succesvolle lancering voor je uitleg.
Da’s lekker.
Zal ik je meteen je Sales Copy Secrets opsturen?
Krijg je in een mum van tijd meer zelfvertrouwen in je teksten en schrijfskills dan al die jaren daarvoor.
Net zoals nieuwe copywritingtechnieken, bewezen principes en een klapper in je creativiteit.
Moet je willen.
Maar voordat je op die knop ramt…
Een huishoudelijke mededeling:
Ik. Doe. Niet. Aan. Refunds.
Of je gaat ervoor en verslindt Sales Copy Secrets – of je houdt je geld in je zak.
Ik verkoop alleen aan mensen die deze gouden kennis serieus nemen, gebruiken en toepassen in hun business.
Anders niet.
Deal?
Mooi.
Kun je hieronder direct toegang krijgen tot je Sales Copy Secrets.
Al 315+ keer gekocht door andere tekstschrijvers, marketeers en ondernemers.
Q&A.
€99 voor een PDF?! Spoor je wel?
Nee, denk het niet.
Want om 99 van m’n geheimen weg te geven voor zo’n mager bedrag?
Dan ben je niet helemaal wijs.
Waarom is het zo belachelijk goedkoop?
Omdat het geen fancy cursus is waar ik camera’s voor moet gebruiken van duizenden euro’s, of moet investeren in gelikte ledenomgevingen.
Het is een simpel PDF, dus dat scheelt je weer.
Waar kan ik afrekenen?
Hieronder.
Al 315+ keer gekocht door andere tekstschrijvers, marketeers en ondernemers.
contact
Copyright © Robin Timmers 2021 - 2024