Als je er effe niet meer uit komt met je copy, dan heb ik ie–

POW!

Hoe hard je ook oefent…

Hoe vaak je het ook probeert…

Hoe veel nieuwe trucs je ook gebruikt…

Je copy mept je elke poging weer tegen de grond, tijdens die dagenlange stoeipartij van jullie. 👇

Elk woord dat je tikt, geeft je een flinke kletser op je hoofd

Steeds…

(🙃)

Weer…

(😠)

Opnieuw.

(😡)

Zonde.

Want ook jij weet: retegoede sales copy brengt je duizenden of tienduizenden euro’s in het laatje.

We kunnen zeggen: da’s mooi klote

Want je hebt geen idee waar je nou wel en niet goed aan doet in je copywriting.

🤔 “Hoe lang moet die tekst eigenlijk zijn?”

🤔 “Hoeveel reviews moet ik plaatsen? En waar?”

🤔 “Kan ik iets met storytelling? Móét ik iets met storytelling?

🤔 “Moet ik hier eigenlijk iets over mezelf vertellen, of hoeft dat niet?”

🤔 “Hoe stop ik mijn persoonlijkheid erin, zonder nep over te komen?”

Weet jij veel.

Plus, als je niet weet wat goed is…

Hoe kun je het dan ooit goed doen? Hoe kun je het überhaupt goed doen, terwijl je zelf je grootste criticus bent?

Op hoop van zegen is ook een optie

Terwijl je best weet dat je copy niet zo goed is als het zou moeten.

Of dat je tekst niet doordrenkt is met de persoonlijkheid die je stiekem in je hebt.

En dat je niet de waarde van je aanbod weet over te brengen aan je lezer.

Kijk, je kunt altijd een keertje mazzel hebben en copy schrijven die converteert.

Maar…

Laat jij je business over aan toeval?

Wie weet heb je al euro’s gestoken in trainingen en templates

Ik geef je groot gelijk.

Ik bedoel: copywriting is misschien wel het belangrijkste wapen om klanten te vermaken, informeren en overtuigen.

Helemaal prima. Lekker doen.

Heb je ‘De 23 Must-Have Persuasion Onderdelen’ op papier staan?

Mooi.

Zelfs ‘The Ultimate Sales Page Template’ gekocht?

Geweldig.

Ze geven je op z’n best meer gedoe om over te piekeren.

Maar niet waar je voor komt: conversie-copy waarvan je bijna zeker weet dat het je klanten oplevert.

Zonder jezelf anders voor te doen dan je bent.

En dat ligt niet aan jou, hè, dat het je niet lukt. Ondanks je schrijftalent.

Ik leg ‘t je uit.

Al die theorie ontbreekt aan het magische ‘C-woord’

*Tromgeroffel*

Context.

Jep, sorry. Ik kan het ook niet spannender maken.

Het ontbreekt al die producten aan context.

Weten zij wat je lezer denkt vlak voordat ze op je sales page komen?

Nope #1.

Houden ze er rekening mee hoe vaak je je lijst mailt, en welke relatie jullie hebben?

Nope #2.

Weet die cursus welke claims je concurrenten maken, en wat dat betekent voor de belofte die jij moet communiceren?

Nope #3.

Vertellen ze je hoe je je headline moet insteken, zodat je lezer niets anders kan doen dan doorlezen tot je je aanbod doet?

Nope #4.

Krijg je er een spiekbriefje bij cadeau met woorden die je moet vermijden om op te vallen, en ook de eigenaardige termen die horen bij jouw stijl?

Nope #5.

Context, mensen. Dat is het belangrijkste

En dat geldt als je zelf je copy schrijft, of een copywriter dat voor je doet.

Uitbesteden? Blijkbaar geen optie.

(Anders had je dat ondertussen wel gedaan.)

Je schrijft al goed genoeg – je wilt dit zelf fixen.

Kolere, misschien heb je er zelfs plezier in.

En toch ben je hier. Hard zoekend naar hulp.

Niet naar iemand die je eindeloos moet briefen, je je stijl moet uitleggen en feedback moet geven…

Je moet iemand waarmee je samen je copy te lijf gaat

Als de Chewbacca voor jouw Han Solo.

Als de Dr. Watson voor jouw Sherlock Holmes.

En al helemaal als de Robin voor jouw Batman.

(Ik kon het niet laten.)

Maar ja, hè: ik ben copywriter. Ik schrijf vooral zelf.

Had ik maar een dienst om je te helpen waarbij ik m’n toetsenbord links laat liggen, m’n vergrootglas pak en je copy onder de loep neem…

O, wacht. Ik weet wel iets

M'n Sales Copy Review 🧠:

Ik bekijk je copygevecht, analyseer de boel en leg je met specifieke tips, inzichten en implementatie-advies uit hoe je je teksttwijfels knockie slaat.

Waardoor jij:

Gaan we de hele boel verbouwen?

Da’s niet nodig: je copy is niet dramatisch.

Het is gewoon nog niet goed genoeg om online te zetten zonder een zenuwinzinking te krijgen.

Ben ik warm?

Spoiler alert: ik bekijk niet je héle website

Wel naar specifieke copy.

Denk aan een sales page, e-mails of andere copy die een directe click of sale op moet leveren.

Waarom?

Ik wil de diepte in – en niet alleen de breedte. M’n telelens leggen op elk detail, zonder het grotere plaatje uit het oog te verliezen.

We maken van dit ene stuk copy je beste paard van stal, zonder ongemakkelijk boven het maaiveld uit te steken.

En kijk, het levert je meer op als we je belangrijkste copy 200% beter maken, dan een handvol pagina’s een stukkie beter.

"... de tandjes veel opdrachten en aanvragen"
Denise Klootwijk

Denise Klootwijk
Merkstrateeg
Buro Bruut

Let op: niet voor tere zieltjes

Wil je dat ik met een omweg zeg dat je iets meer hier op moet letten, en wat vaker zus moet doen, en iets minder zo?

Dan heb je hier niets aan.

Want ik ontleed je copy van kop tot teen, en noteer alles waar je iets mee moet, kunt of gaat doen.

En dat kost je tijd en energie om te implementeren. En ja, ook een deukje in je ego.

Maar daar kun je wel tegen.

Dit krijg je precies:

En da’s geen kattenpis.

✅ Uitgebreide analyse van copy in je Review Report

Ik pluis uit wat er nu beter kan, goed gaat, wat we kunnen hergebruiken, wat we juist moeten aanvullen, en meer. En dat alles op basis van mijn bewezen systeem: de Conversie-Copy Code.

Daardoor krijg je minimaal 3 conversie-verhogende aanbevelingen per onderdeel van je copy.

Van je headline tot aan je FAQ.

Je krijgt dus geen algemeen gelul, maar concrete adviezen die je makkelijk toepast.

Al die adviezen verzamel ik in je eigen uitgebreide en overzichtelijke Review Report via Docs.

✅ Copy Tour met context en uitleg

Ik neem een Loom-video voor je op waarin ik je meeneem door je Review Report. Zo ontdek je het hoe-en-wat achter m’n aanbevelingen.

(Scheelt ons allebei weer een eindeloze, doodvermoeiende, energieslurpende meeting waarin ik alles live uitleg.)

✅ Flinke dosis medicatie tegen het Witte Scherm Syndroom

Je krijgt bij elk advies voorzetjes, invalshoeken, ideeën en must-haves om je op weg te helpen.

Writer’s block?

Wa’s dat?

✅ Ik herschrijf één deel naar keuze voor je

Kijk, ook ik snap: met alleen advies en opzetjes ben je er nog niet.

Daarom schrijf ik een deel van je copy voor je. Gewoon, in jouw tone of voice.

Denk aan je headline met de intro, of het deel waarin je je aanbod doet.

Jij bepaalt.

✅ Copy Q&A van 30 minuten

Nadat je je Sales Copy Review hebt bestudeerd, kun je tijdens dit halfuur al je vragen op me afvuren.

Krijg je gewoon antwoord van me. Zonder naheffing.

✅ Optioneel: Review Follow-Up

Zelfs als je nieuwe copy staat te schitteren, kan je nog met vragen zitten.

Dingen als:

“Heb ik je advies goed opgepakt?”

“Passen andere foto’s beter bij de nieuwe copy?”

“Moet ik m’n e-mails herschrijven, omdat de boodschap op mijn sales page iets anders is?”

Daar is deze follow-up van 30 minuten voor.

Hoeft niet, mag wel.

Bijna vergeten: we moeten weer terug naar die boksring van je

Je laat je toch niet in elkaar meppen door een Google Doc?

Er zijn maar 5 stappen tussen blijven liggen en weer opstaan. Dit zijn ze:

📥 Aanmelding

Ik check eerst of er een match is, en stuur je daarna je linkje om je Copy Consult in te plannen.

Daarin leren we elkaar kennen, nemen we door waar je tegen aanloopt en maken we meteen een planning.

Na betaling staat je Sales Copy Review vast in m’n agenda – en kunnen we je eindelijk verlossen van je gevecht met je copy.

🏗️ Voorbereiding

Je krijgt toegang tot m’n Beruchte Briefing.

(En of-ie berucht is. Want klanten raken bijna geïntimideerd door de pittige vragen. Aan het eind van de rit zijn ze zoveel inzichten over hun doelgroep, business en aanbod rijker. Het is bijna business coaching in een Google Doc.)

Deze vul je zelf in. Als ik nog wat vragen heb, plannen we een korte briefing in.

Dat betekent dat je wel moet weten wat je nou precies doet, voor wie, en waarom.

🧠 Sales Copy Review

Ik analyseer je copy zoals een obsessieve detective. Al m’n bevindingen stop ik in je Review Report, en bespreek ik daarna via een Loom met je.

Kun jij die gewoon op je gemak kijken als het jou uitkomt. Zo vaak als je zelf wilt.

👏 Q&A (met follow-up)

Je gaat aan de slag met de inzichten en actiepunten uit je Sales Copy Review.

Klaar?

Dan geef je me een seintje, en fixen we de laatste details tijdens je Q&A Call van 30 minuten.

Mocht je een Review Follow-Up bijgeboekt hebben: die komt ná het implementeren van wat we in je Q&A besproken hebben.

Kort verhaal korter:

Ik help je van een kop vol twijfels naar copy vol zelfvertrouwen

Word je blij van. Geloof me

Omdat je weet wat je moet schrijven, waarom je dat doet en hoe je dat tot in detail moet uitvoeren.

Omdat je nu, gewapend met verse inzichten en ideeën, je copy voor eens en altijd onder de duim krijgt.

Omdat je precies weet welke technieken je kunt gebruiken om je sales te verhogen, zonder over te komen als een wanhopige autoverkoper.

En dan is dit ‘t moment dat ik eindelijk de prijs onthul

Ik heb 2 variaties op het menu staan voor je, met nog een optie aan ‘t einde.

XXLarge

Sales page van 1500+ woorden. Of: een e-mail sequence van 10 tot 12 e-mails.

Investering: €649.

XLarge

Sales page van 1000 tot 1500 woorden. Of: een e-mail sequence van 5 tot 7 e-mails.

Investering: €449.

Review Follow-Up

Voor een double check nadat we je conversie-copy hebben herschreven.

Investering: €149.

In totaal gaat het dus maar om een stuk of 1, 2 of 3 klanten voor je.

Easy ROI.

"... werk van de bovenste plank"
Roy Ishak

Roy Ishak
Copywriter
Freelance

“Kan ik ook meerdere reviews tegelijk boeken?”

Zekers.

Laat het me weten tijdens ons Copy Consult, en dan regelen we dat.

Weet je, je ligt nu dan wel puffend en steunend op de grond…

Misschien zie je het allemaal effe niet meer zitten.

Wil je je tekst uitprinten om ‘m te verscheuren, verbranden of verzuipen.

(Ik veroordeel je niet.)

Al je twijfels, frustraties en irritaties die je door al die pogingen heen hebt opgespaard?

Een logisch gevolg. Dat is ‘t.

Maar niet langer nodig.

Want je weet nu dat je de kans hebt om jezelf een oneerlijk voordeel te geven.

Niet onbelangrijk: ik heb slechts ruimte voor 4 Sales Copy Reviews per maand

En op is op.

Vraag ‘m daarom meteen aan.

Je hoort dan binnen nu en 2 werkdagen of je in aanmerking komt voor je Review.

Of wilde je nog een ronde knokken met je copy?

Precies.

"... dit had ik zelf nooit zo goed kunnen schrijven"
anne loosveld

Anne Loosveld
Ruitercoach
Anne Loosveld Coaching

FAQ

Je hebt er inderdaad het meeste aan als je copy zo goed als af is. Want een paar losse steekwoorden zijn lastig om te reviewen.

Heb je effe?

Structuur, argumentatie, stijl, interpunctie, headlines, emoties, gedachtes, klanttaal, knopteksten, tussenkopjes, leesbaarheid, call to actions, bezwaren, obstakels, duidelijkheid, visuals, propositie, bonussen, garanties, bullets, emoties, zintuigen, beeldende taal, humor, persoonlijkheid en meer.

Dat dus.

Genoeg om copy geschreven te hebben die tonnen euro’s en bakken leads oplevert voor mezelf, en grote namen in de Nederlandse markt.

Plus, ik ben geobsedeerd door copywriting. Heb 20+ boeken erover gelezen, 30+ trainingen gevolgd en duizenden zuurverdiende euro’s geïnvesteerd om te leren van de beste copywriters in de VS, UK en Australië.

Ligt natuurlijk helemaal aan onze agenda’s. Maar tussen starten en opleveren zit hooguit een week of twee.

Je betaalt vooruit. Daarna krijg je toegang tot je briefing, en kunnen we beginnen.

Claim de 90+ inzichten, tips en strategieën achter mijn belangrijkste sales page ooit – voor €0.